در محله زینبیه قم

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای بانوان بسیجی تبیین شد

نشست تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارآمدی نظام با حضور بانوان بسیجی ساکن در مجتمع امیران یک محله زینبیه، پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۷۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سمیه داودی در نشست معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی خطاب به بانوان گفت: اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات و القاهای رسانه های دشمن اگر چه دارای مشکلات هایی است ولی در عرصه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، عمران، بهداشت و درمان، ورزش و تفريحات و غیره دستاورد های فراوانی داشته است و طبق آمار های جهانی، ایران در عرصه های مختلف جزو رتبه های برتر جهان معرفی شده است.

وی افزود: البته ممکن است کسی بگوید که این دستاورد ها در یک حکومت غیر دینی هم ممکن است به دست بیاید، شبهه اصلی اینجا ست که نظام ما به عنوان یک حکومت اسلامی آیا دستاورد دینی داشته است یا نه باید بگوییم که اتفاقا اصلی ترین دستاورد ایران دستاورد دینی است.

سخنران نشست ادامه داد: دستاورد دینی به سه بخش تقسیم می شود، دستاورد تمدنی: زمینه سازی برای ظهور حضرت، حفظ دین مبین اسلام که اگر انقلاب اسلامی نبود شاید چیزی از اسلام شیعی باقی نمانده بود، گسترش اسلام شیعی به جهان نمونه ی بارز شیخ زکزاکی، که به گفته خودشان شاگرد امام بودن و 25 میلیون نیجریه ای را شیعه کردن.

سمیه داودی تصریح کرد: دستاورد فرهنگی، اجتماعی ایران در میان اینهمه تبلیغات و هیاهوی جهان سر انقلاب جنسی و رسیدن مردم به پست ترین مرتبه انسانیت همچنان پابرجاست و دعوا سر روسری هست، اعتکاف ها، اربعین و مجالس باشکوه اهل بیت و تشیع جنازه شهدا با جمعیت های انبوه نمونه های دستاورد فرهنگی اجتماعی می باشد.

داودی در پایان خاطر نشان کرد: دستاورد اخلاقی این بخش که مهم ترین است، تربیت انسان های نمونه دینی در طراز بالا، از شهید و غیر شهید، شهید سلیمانی، مرحوم کاظم آشتیانی، مرحوم نادر طالب زاده، دکتر شیبانی، شهید محسن حججی و... است.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار