نشست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از هنرمندان شاخص و ارزشی شهرستان تایباد

نشست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از هنرمندان شاخص و ارزشی شهرستان تایبادبرگزار شد. در این دیدار که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تایباد برگزار شد، جمعی از هنرمندان ارزشی و بسیجی و پیشکسوتان جامعه هنری این شهرستان، مسائل و دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر را بیان داشتند.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۶۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ نشست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از هنرمندان شاخص و ارزشی شهرستان تایبادبرگزار شد. در این دیدار که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تایباد برگزار شد، جمعی از هنرمندان ارزشی و بسیجی و پیشکسوتان جامعه هنری این شهرستان، مسائل و دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر را بیان داشتند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت این دیدار در تصمیم سازی های پایتخت در حوزه فرهنگ و هنر گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه شود، هنرمندان شهرستان های کشور است که نه امکانات و نه شرایط هنرمندان پایتخت را دارند.

احمد مقیمی با بیان اینکه مصوبات سفر وزیر را پیگیری خواهد کرد، افزود: استعدادهای زیادی در شهرستان ها وجود دارد که نیازمند حمایت هستند، به ویژه در حوزه هنر کارت که تایباد با ۶۱ عضو وضعیت مناسبی دارد و باید این تعداد افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در حوزه معرفی مفاخر نیز آمادگی حمایت از طرح هایی که تا کنون در سطح استانی و ملی از آنها تجلیل نشده، وجود دارد و ما در انتظار ارائه این طرح ها هستیم، همچنین می توانیم از جشنواره هایی که ظرفیت ملی در آنها وجود دارد و تا کنون در این سطح در منطقه برگزار نشده حمایت کنیم.

ارسال نظرات