خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین؛

ارائه انواع خدمات اجتماعی در مدارس دخترانه همزمان با ولادت فخر زنان عالم

رسولی فر گفت: با همکاری معاونت اجتماعی سپاه استان و دریافت نظرات کارشناسان، طرحی با عنوان(جشن خدمت) به منظور ارائه انواع خدمات و تسهیلات اجتماعی به مدارس تهیه و آماده گردید.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۶۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

قزوین_ ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: یکی از ماموریت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی شناسایی آسیب ها و تهدیدات و استفاده از فرصت ها به منظور کاهش یا رفع آسیب ها است.

رسولی فر افزود: در همین راستا با همکاری معاونت اجتماعی سپاه استان و دریافت نظرات کارشناسان، طرحی با عنوان(جشن خدمت) به منظور ارائه انواع خدمات و تسهیلات اجتماعی به مدارس تهیه و آماده گردید.

وی اظهار کرد: این طرح ویژه مدارس دخترانه در سراسر استان قزوین هست که همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در سطح مدارس انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اضافه کرد: در این برنامه که به مدت یک روز اجرا می شود انواع خدمات اجتماعی به دانش آموزان، معلمان و همچنین والدین آنها توسط کارشناسان در قالب بسته های مذهبی،ورزشی،مسابقات، هنری و غیره تقدیم می گردد.

رسولی فر بیان کرد: از جمله خدمات و برنامه های اجتماعی می توان به؛ پاسخگوی به احکام شرعی ،مشاوره دانش آموزی،جهاد تبیین برای فرهنگیان،تربیت فرزند برای والدین ،غرفه عکاسی، کتابخانه سیار و انوع مسابقات ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه این برنامه در سطح مدارس دخترانه انجام می شود؛آموزش برش دوخت چادر، اهدای ۱۵قواره چادر نیم بها به نفرات برتر مسابقات و همچنین خدمات پزشکی مامایی و دارویی در قالب بسته پزشکی و درمانی ارائه می گردد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار