با حضور مسئولان محلی؛

از ۴ خانواده شهید در بردسکن تجلیل شد+ عکس

 مسئولان شهرستان بردسکن به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از خانواده شهیدان والامقام لاری، کرمی، قادری و عابدینی طی یک آیین باشکوهی تکریم و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۰۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،امام جمعه بردسکن در دیدار با خانواده شهید علیرضا لاری  باتسلیت ایام وفات حضرت ام البنین (س) بر ادامه سیره و راه شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده های معظم شهدا آبرو و عزت  نظام هستند و همه مدیون خانواده های شهدا هستیم و دیدار با این عزیزان در زندگی انسان، برکت را به ارمغان می آورد. 

حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.

وی با بیان این که امروز نیاز است که رشادت‌های شهدا برای جوانان معرفی و بازگو شود، ابراز کرد: نسل امروز ما باید با مطالعه سیره و روش زندگی شهدا و الگو قرار دادن آن ستاره‌های آسمانی، سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

امام جمعه بردسکن در دیدار با خانواده شهیدان کرمی، قادری  و عابدینی نیز گفت: یاد و خاطره حماسه های خانواده های شهدا برای همیشه زنده خواهد بود و ملت ایران به این عزیزان افتخار می کنند، همه  شهدا مردانه و باغیرت در برابر دشمن ایستادند و قهرمانان واقعی ملت ایران هستند.

وی اظهارکرد: آرامش و امنیت امروز، مدیون ازخودگذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌ آنان است. حجت الاسلام امینی افزود: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

علی اکبر چراغیان  مدیر آموزش و پرورش بردسکن نیز گفت:  یکی از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش شهرستان و مدارس شاهد دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهداست .

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بردسکن 64 شهید معلم و دانش آموز دارد که در طول سال تحصیلی ضمن دیدار با خانواده های معظم این شهدا، مراسم  یادواره این شهدا نیز در مدارس برگزار می شود. 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار