مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان برگزار شد

زنجان _ مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی در روستاهای حاج سیران ، بیرونده ، چومالو از روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) با حضور سرهنگ غورقانلو جانشین این قرارگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۲۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی در روستا‌های حاج سیران، بیرونده، چومالو از روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) با حضور سرهنگ غورقانلو جانشین این قرارگاه برگزار گردید.

در این مراسم جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت:ولایتمداری، اخلاص، مردمی بودن، امیدآفرینی، ایمان قوی، تلاش و همت مضاعف، دشمن شناسی و داشتن بصیرت، فراجناحی بودن، ساده زیستی و ... از جمله ویژگی‌های شاخص این شهید بزرگوار است.

غورقانلو در پایان با بیان اینکه هدف دشمن خود کم بینی و عدم اعتماد به نفس، عدم آگاهی و دانش لازم در برابر شیوه‌های دشمن، عدم آشنایی با تاریخ و تحولات سیاسی ایران، عدم آشنایی به سوابق کشور‌های استعمارگر، بی ضابطه بودن فعالیت در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد :امروز آمادگی، آگاهی و بصیرت و عمل انقلابی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضروری است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار