خبرهای داغ:
گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) برگزار کرد:

اجرای برنامه ورزشی، تفریحی برای بسیجیان گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام)

به منظور بالا بردن آمادگی جسمانی، حفظ و ارتقاء روحیه ی بسیجیان، برنامه ی استخر برای پایوران و بسیجیان گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) در استخر شهر دهاقان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۸۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن آمادگی جسمانی، حفظ و ارتقاء روحیه ی بسیجیان، برنامه ی استخر برای پایوران و بسیجیان گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) در استخر شهر دهاقان برگزار گردید.

فرمانده ی گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: حفظ آمادگی جسمانی و روحیه ی ورزشی و دفاعی از ملزومات دفاع از میهن اسلامی می باشد، همانطور که رهبری فرمودند: شما که در این میدان ورزش مشغول تلاش هستید، باید احساس کنید و حقیقتاً معتقد باشید که یک کار با ارزش معنوی‌ای را دارید انجام میدهید و اگر نیّتتان را خدمت به کشور و به جمهوری اسلامی قرار بدهید، قطعاً یک حسنه‌ی الهی و معنوی هم هست، یعنی دارای ثواب است.

وی تصریح نمود: با هماهنگی با مسئول استخر شهر دهاقان، سانس استخری به میزبانی گردان۱۱۴ امام حسین (علیه السلام) دهاقان برای  بسیجیان و پایوران گردان در نظر گرفته شد ونیروها با حضور پرشور خود در این برنامه ورزشی تفریحی،شرکت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها