خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین؛

مکتب حاج قاسم الهام بخش جوانان، مردم و مسوولین است

دکتر حسینی عنوان کرد: اطاعت پذیری محض از مقام معظم رهبری و اخلاص از ویژگی های شاخص شهید سلیمانی بود و مکتب حاج قاسم الهام بخش برای جوانان و مردم و مسوولین است.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۵۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و نشست بصیرتی با موضوع ولایت مداری و استکبار ستیزی در مکتب شهید سلیمانی با حضور سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در شرکت کاشی الوند برگزار گردید.

سرهنگ حسینی در این مراسم بیان کرد: اطاعت پذیری محض از مقام معظم رهبری و اخلاص و تاکید به نماز اول وقت و ارادت خاص به حضرت زهرا سلام الله علیها از ویژگی های شاخص شهید سلیمانی بود.

وی عنوان کرد: روش، مرام و مسلک و ویژگی های اخلاقی او می تواند درس زندگی و الگوی بسیار مناسبی برای مردم و مسوولین باشد.

سرهنگ حسینی با اشاره به چهار بعد اصلی مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد: از معنویت، عدالت، عقلانیت و ولایت مداری بیان کرد: ایشان یک انسان در تراز تمدن اسلامی ودر ذیل مکتب اسلام وامامین انقلاب اسلامی هستند.

دکتر حسینی تصریح کرد: در زمانه ما مکتب حاج قاسم الهام بخش برای جوانان و مردم و مسوولین است و مکتب ایشان را باید به یک گفتمان تبدیل کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه جنگ شناختی قدمتی به تاریخ بشر دارد بیان کرد: در جنگ اراده ها جهاد تبیین ضرورت مضاعف پیدا می کند. دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال تحریک گسل های قومیت، جنسیت، مذهب در فضای مجازی و حقیقی بودند و از انواع تاکتیک ها استفاده کردند.

انتهای پیام۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها