در پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا مطرح شد؛

ضرورت تبیین هنرمندانه سبک زندگی ایرانی اسلامی مادران و همسران شهدا در جامعه

ساری-در پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا آمده است: ضروری است سبک زندگی ایرانی اسلامی مادران وهمسران شهدا به صورت هنرمندانه تبیین و سرمشقی برای تداوم مسیر انقلاب اسلامی برای جامعه باشد.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۱۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

ضرورت تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی مادران و همسران شهدا در جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه کربلا به مناسبت گرامیداشت روز «تکریم همسران و مادران شهدا»،  پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام الله علیها)، که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، مقام و منزلت بانوان مجاهد و بزرگواری را نشان می‌دهد که با الگوگیری از آن بانوی عظیم الشان اسوه و نماد شجاعت، در راه حفظ اسلام ، انقلاب و ولایت با ازخودگذشتگی و فداکاری جلوه‌های بی بدیلی از صبر و ایثار را در جهان هستی خلق کردند.

عزت، عظمت و  اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و مقاومت بانوان سرافرازی است که اسطوره‌های ایمان و شجاعت را در دامن پاک خود پرورانده تا امروز الگوی نسل جوان جامعه اسلامی باشند.

یقینا ضروری است سبک زندگی ایرانی اسلامی مادران وهمسران شهدا به صورت هنرمندانه تبیین و سرمشقی برای تداوم مسیر انقلاب اسلامی برای جامعه باشد؛ چرا که به همگان درس مقاومت، صبر، ایمان و شجاعت و فداکاری را می‌آموزند که تا همیشه تاریخ، عزت آفرینی‌ها ماندگار شود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و تعزیت سالروز رحلت بزرگ بانوی ادب، اسوه شجاعت، بردباری حضرت ام‌البنین (س) مادر علمدار کربلا، حضرت عباس (ع) فرصت را غنیمت شمرده و با تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا عزت، سلامتی و سعادتمندی این اسوه‌های عفت، ایثار و مقاومت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها