جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج:

بسیج مطالبه‌گر مطالبات به‌حق مردم است/ برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان یزد

محدث در اقشار بسیج با بیان اینکه اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد ۲۹ دی‌ماه برگزار می‌شود، گفت: از جمله مأموریت‌های بسیجیان احساس مسئولیت در قبال مشکلات مردم بوده و ...
کد خبر: ۹۴۸۱۶۹۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز نشست خبری مجمع بسیجیان استان با حضور سرهنگ حمیدرضا محدث، جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج در این نشست با اشاره به اینکه مجمع بزرگ بسیجیان ۲۹ دی‌ماه در استان یزد برگزار می‌شود، اظهار کرد: کمیته‌های پشتیبانی، رسانه و فضای مجازی، علمی، نمایشگاه و محتوا برای این رویداد، تشکیل شده است.

محدث با بیان اینکه شناخت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود، ارائه راهبرد‌هایی برای حل مسائل و نمایش مانور نخبگی بسیج از جمله اهداف کلی مجمع بسیجیان است، ادامه داد: اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد ۲۹ دی‌ماه با حضور مسئولان ارشد استان و سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود؛ مخاطبین ما در این اجلاسیه اعضای هیئت‌های اندیشه‌ورز، پایگاه مقاومت اسوه، گروه‌ها و کارگروه‌های بسیج و مسئولان اجرایی و مدیریتی استان، هستند.

وی با اشاره به اینکه دامنه‌ی فعالیت‌های بسیج بسیار گسترده است، گفت: مأموریت بسیج تنها در حوزه‌های نظامی و امنیتی نیست؛ از جمله مأموریت‌های بسیج این است که نسبت به مشکلات واقعی مردم احساس مسئولیت کرده، به میدان آمده و در این زمینه مطالبه‌گری کنند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج با اشاره به اینکه اجلاس مجمع بسیجیان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های ما در بسیج به‌منظور بررسی و هم‌افزایی فعالیت‌های بسیج در استان است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورز استان یزد از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه مجمع بزرگ بسیجیان استان یزد برپا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار