دیدارمطالبه گران بافرمانده سپاه ازنا؛

حمایت از مطالبه گری به شرط رعایت توصیه ها

چهارمین نشست مجمع مطالبه گران شهرستان ازنا با هدف معرفی اعضاء و تبیین برنامه ها به فرماندهی ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ازنا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۶۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ازنا دراین نشست ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: درجامعه امروز مطالبه گری باید توسط افراد صلاحیت دار دنبال شود بطوری که مطالبه گری از نهاد ها و سازمان ها اثربخش تر باشد البته دراین بین رعایت پاره ای موارد ضروری است.
سرهنگ روح الله مسلمی با این بیان که اهداف دو نهاد بسیج و مجمع مطالبه گران می تواند یکی باشد و نهایت هدف حفظ دستاوردهای انقلاب و منافع مردم است عنوان کرد: ما با حرکتی که شکل گرفته موافقیم و کلیات آن مورد وثوق است اما کار باید سازمانی دنبال شود و اصول انسانی و آبروی اشخاص حقوقی و حقیقی حفط گردد علی ایحال اگر توصیه ها رعایت شود این حرکت قابل حمایت است.
وی در ادامه یادآورشد: در این مسير ملاحظاتی وجود دارد خسارت های مالی را می‌توان جبران کرد اما لطمه حیثیتی به آبروی افراد غیرقابل جبران است لذا در مسیر نهضت مطالبه گری لازمه کار آبروداری و حفظ آبرو ملاک است اگر چه انتقادها نیز مدیران را به حرکت درمی آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اضافه کرد: همه دستگاه‌های لشگری و کشوری درون خود نهادهای نظارتی دارند که رفتار کادر و پرسنل مدیریت متبوع خود را پیوسته رصد می‌کنند جا دارد مجمع مطالبه گران تخلفات احتمالی را به این مراجع ارجاع دهند.

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان در ابتدای این نشست با بیان اینکه در راس همه دغدغه ها مفاسداجتماعی است، یادآور شد: مجمع مطالبه گران بیشتر باهدف ریشه یابی و شناسایی مفاسد اجتماعی و مقابله با رانت های اداری و اختلاس ها شکل گرفته است و مبارزه با فساد هم خواست مقام معظم رهبری است.
امین الله دهقان بی عدالتی را منشاء بیشتر نارضایتی های اجتماعی دانست و تصریح کرد: محورهای مورد مطالبه در حوزه های مختلف مشخص شده و اهداف مجمع مطالبه گران روشن است مطالبه گران می توانند برابر قانون و طبق ضوابط در حوزه های مدنظر که غالبا اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اند ورود و مطالبه گری کنند.

لازم به بذکراست درنشست مطالبه گران با فرماندهی سپاه شهرستان ازنا مطالباتی نظیر ” زمین خواری در حرایم رودخانه ها” “اهمالکاری شهرداری در صدور مجوز به مجتمع تجاری چندطبقه بدون پارکینگ خیابان انقلاب” “رانت بازی بانک ها در پرداخت وام ازدواج” “بیمه کارگران” “کمبودهای بهداشتی و درمانی” و “تضییع احتمالی اموال در مدیریت گاز” رامطرح نمودند و در ادامه مطالبگران خواستار حمایت قاطع فرماندهی ناحیه سپاه تا حصول نتایج مطلوب شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار