خبرهای داغ:

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها در دهاقان برگزار شد

مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم و مسئولین در سالن سینما آزادی شهر دهاقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۹۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان،مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم و مسئولین در سالن سینما آزادی شهر دهاقان برگزار شد.

سردار علی افضلی جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهار محال و بختیاری در این مراسم  ضمن گرامی‌داشت دهه مقاومت اظهار داشت: مکتب حاج قاسم یک طرح هماهنگ و منسجم است که ضمن رفع نیازهای جسمی و روحی، انسال را به کمال می‌رساند.

وی با اشاره به تشکیل ائتلاف جبهه مقاومت توسط شهید سلیمانی گفت: پس از تشکیل این ائتلاف و هماهنگی جبهه مقاومت، داعشی که برای ضربه زدن به دین ساخته شده بود، نابود شد.

افضلی در ادامه با تأکید بر این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته است، تصریح کرد: در ابتدای دفاع مقدس ما از کمترین تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار نبودیم و ما را تحریم کرده بودند، اکنون به جایی رسیده‌ایم که دشمنان از اقتدار ما احساس حقارت و ناامنی می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور بیان کرد: جریانات اخیر حاصل اتاق فکر چندین ساله دشمنان بود، آن‌ها در اهدافشان هیچ تغییری نداده‌اند، خواب‌هایی که برای ایران ایران دیده‌اند تعبیر نخواهد شد چراکه باطل هستند.

وی با بیان این‌که فرهنگ قرآن محوری را باید از شهدا یاد بگیریم، افزود: امروزه مجاهدت در راه خدا تکیه بر قرآن کریم و عمل به دستورات آن است.

افضلی ادامه داد: اکنون قدرت در جبهه حق است، ۴۷ کشور مقابل جمهوری اسلامی ایران هستند، آن زمانی که این انقلاب مانند یک نهال بود نتوانستند غلطی بکنند، اکنون که جمهوری اسلامی ایران درختی تنومند است.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) بیان کرد: مشکلاتی در کشور داریم اما دولت‌مردان عزم بالایی در پیگیری و حل مشکلات مردم دارند و با همراهی و همدلی خود مردم شاهد حل مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به عدم همراهی مردم با فتنه‌گران گفت: مردم از اهداف شوم و پلید اغتشاش‌گران و طراحان این فتنه با خبر شدند، عدم همراهی مردم با آن‌ها و حضور پر شور و انقلابی در مناسبات ملی و مذهبی و همچنین تشییع با شکوه شهدا، مشت محکمی بر دهان تمامی دشمنان این مرز و بوم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها