جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

رمز ماندگاری شهید سلیمانی برگرفته از مکتب اسلام بود

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهید سلیمانی گفت: لازم است تا در سومین سالگرد شهادت این عزیز، یادآوری کنیم که رمز ماندگاری شهید سلیمانی برگرفته از مکتب اسلام بود.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۷۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

سردار هدایت الله امیری در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبری اظهارکرد: توجه مردم دنیا به سوی حاج قاسم بیشتر متمایل شده زیرا شهید سلیمانی یک مکتب است.
سردار امیری بیان کرد: شناخت خداوند، تهذیب نفس و عمل به احکام دین از مهم‌ترین خصوصیات حاج قاسم بود که معیارش نیز معیار اسلام است.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با قدرت ایستاد و با ظلم مبارزه کرد.یکی از شاخصه های مکتب شهید سلیمانی، اطاعت از رهبری بود.عشق و علاقه به امامین انقلاب فراتر از عشق به یک فرد بود.تجربه ثابت کرده هر فردی برخلاف امامین اسلامی عمل کند خسر الدنیا و الاخره می شود.
وی ادامه داد: شاخص دیگر مکتب شهید سلیمانی دشمن شناسی بود.باید دشمن را شناخت تا در جنگ ترکیبی با شناخت کامل، بتوان دشمن را شکست داد خصوصا زمانی که فتنه حاکم می شود.
وی تصریح کرد: دشمن همه توانش را گذاشته تا به توطئه های خود ادامه بدهد، حاج قاسم الگویی است که زندگی اش را وقف اسلام کرد.سردار سلیمانی ایران را برای اسلام می خواست و برای فتح کار نکرد.
در پایان این مراسم نیز از پدر شهید فلک نازی و مدافع حرم پاسدار سروان مهدی پورمحمدی تجلیل گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار