در قالب «بسته خبری» مشاهده کنید؛

ویزیت رایگان 150 بیمار در بردسکن/اجتماع 500 فرزندحاج قاسم + فیلم

اجرای طرح ویزیت رایگان 150 بیمار در بردسکن و برگزاری آیین گرامیداشت سردار دلها و اجتماع 500 فرزند حاج قاسم، بخشی از ویژه برنامه های فرهنگی در این شهرستان به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت می باشد.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۱۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ۱۵۰ بیمار به همت ۵ پزشک متخصص و عمومی در منطقه شهید مدرس(ره)‌ بردسکن رایگان ویزیت شدند که این طرح خدا پسندانه به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان انجام شد.

از این گزارش حاکی است؛ همچنین مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر انابد به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران شهر انابد برگزار شد که اجتماع 500 نفری فرزندان حاج قاسم هم بخش دیگری از ویژه برنامه های فرهنگی در شهرستان بردسکن به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت می باشد که تلاش خبرنگاران افتخاری بسیج موید این مهم است.

اجتماع 500 فرزند حاج قاسم در بردسکن

در اجتماع 500 نفری فرزندان حاج قاسم امام جمعه بردسکن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ایران از حضور باشکوه دختران انقلاب در جوار مزار شهدای گمنام قدردانی کرد و گفت: امروز دشمنان تمام توان، تلاش و شیوه های تسلط خودش را به کار گرفته است تا دختران انقلاب این انقلاب را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم راه شهید سلیمانی را برویم و اهداف آن شهید را محقق بسازیم تنها یک گزینه جلو راه ما بیشتر نیست و آن اینکه باید در این دوره تا می توانیم مطالعات و بصیرت خود را افزایش دهیم و ان شاء الله از طریق مطالعه و بصیرت نقشه های دشمنان را قبل از عملیاتی شدن بدانیم و توطئه های آنها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه شعار آزادی یکی از شعارهای اصلی انقلاب است گفت: در اغتشاشات اخیر کلمه حق را حذف و باطل را سردادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در این اجتماع حماسی گفت: امروز دشمنان تلاش بسیار گسترده ای را برای انحراف قشر جوان و نوجوان به کار گرفته اند و می خواهد آنها را به سمت و سوی خود جذب کند.

سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی افزود: این حضور باشکوه شما دارای این پیام است که بدخواهان نظام بدانند اگر چه حاج قاسم به دستور استکبار جهانی آمریکای جهانخوار ترور شد اما مشی و مرام حاج قاسم در نسل سلیمانی ها و دهه نودی ها زنده است و راه و اهداف شهید سلیمانی ادامه پیدا می کند.

وی افزود: اگرچه به ظاهر حاج قاسم در بین ما نیست ولی دشمنان بدانند خون حاج قاسم به مراتب خطرناک‌تر از خود حاج قاسم است و نسل سلیمانی ها و دهه نودی ها سربازان حاج قاسم هستند.

 جنیدی اضافه کرد: امروز جوانان و نوجوانان خود را سرباز ولایت می دانند و ادامه دهنده راه شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی هستند.

گزارش ویدئویی: وجیهه تیموری


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار