با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ برگزار شد؛

دومين همايش نماز در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد

با حضور حجت الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، دومين همايش نماز در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۰۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
دومين همايش نماز در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به همت لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، دومين همايش نماز با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام عليزاده ضمن قدرداني از مجاهدت رزمندگان لشکر 27 در مقابله با اغتشاشات اخير به ابعاد پشت پرده اين جريان پرداخت و تاکيد کرد: لايه هاي اصلي اين اغتشاشات تجزيه ايران، درگيري جنگ سخت و تمام شدن کار توسط رژيم قاصب اسرائيل بود.

وی در تشريح اين مطلب به ايجاد التهاب در فضاي مجازي، ورود سلاح از مرزها به داخل کشور، آموزش نيروهاي داخلي توسط منافقين و به شکل آموزش هاي داعش اشاره کرد و در خصوص موضوع کشته سازي ها آن را جنگ رواني جهت به صحنه کشيدن مردم دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در ادامه با توجه به بيان رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند اين اغتشاشات جنگ ترکيبي دشمن عليه نظام جمهوري اسلامي بود تاکيد کرد: همه گزينه ها در اين اغتشاشات روي ميز بود و دشمن هر کار که تصور مي شد مي تواند انجام دهد را انجام داد ولي به توفيق الهي نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز اين کلام امام خميني (ره) را که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود را به عينه فهميديم. 

دومين همايش نماز در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد  

حجت الاسلام عليزاده در بخش اصلي بيانات خود که در خصوص دومين همايش نماز ايراد فرمود اقامه نماز را بالاتر از خواندن آن دانستند و افزود: نماز شعار و تابلو مسلماني است و بايد تحت هر شرايطي مورد اهميت قرار گيرد و آن را در زندگي فردي و جمعي خود مورد اصل قرار دهيم و کليه امور را با نماز هماهنگ کنيم.

وی با اشاره به آيه 41 سوره حج که مي فرمايد «الَّذينَ إن مَّکَّنَّاهُمْ في الارضِ أقَامُوا الصَّلواه ...» گفت: ما انقلاب کريم تا به سوي نماز برويم نه اينکه دنبال سند 2030 يا FATF برويم. بايد نگاه مان به خداوند باشد همچنان که خود او فرموده و اولين راه وصول به خداوند نماز است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تهران بزرگ تاکيد کرد: به ميزان تمرکز، توجه و حضور قلب در ذکر و دعا از نماز بهره مي بريم و نماز ما بالا مي رود.

دومين همايش نماز در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد  

وی با اشاره به آيه 45 سوره عنکبوت «... إن الصَّلَوهَ تَنْهَي عَنِ الفَحْشَاءِ وَ المُنکَر...» بيان داشت اگر نماز مي خوانيم و باز به سراغ منکرات مي رويم علتش اين است که نمازمان نماز نيست.

حجت الاسلام عليزاده تاکيد کرد: بايد نماز را اقامه کنيم آن هم به بهترين وجه ممکن يعني جماعت، در بهترين مکان يعني مسجد، در بهترين زمان يعني اول وقت و در يک کلام نماز را سبک نشمرين تا هم نمازمان نماز شود و هم مورد شفاعت معصومين (ع) قرار گيريم.

در پايان اين مراسم تعدادي از خادمان نماز مورد تقدير قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار