خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

توجه به جوانان و نقش‌آفرینی آنان امروز در بین مسئولین مغفول مانده است

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: سردار سلیمانی با جوانان مانوس بود و آنها را در همه زمینه‌ها نقش آفرین می‌دانست، چیزی که امروز در بین مسئولین مغفول مانده و از آن دور شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۷۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم سومين سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني و ۲۰۰ شهيد منطقه قهاوند که در مسجد جامع این منطقه با حضور پرشور مردم و بسيجيان برگزار شد، اظهار کرد: شهيد سليماني و شهداي اسلام چراغ راه هدايت و مظهر قدرت ملت هستند كه با جاري شدن خون پاك اين شهدا هيمنه استكبار شكست خورد و موجب وحدت ملت ايران اسلامي شدند .

وی در ادامه به اهداف دشمن در ضربه زدن به اصول و مبانی اعتقادی جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان وقتی دیدند در اهداف نظامی قدرت ‌مقابله با توان دفاعی ایران اسلامی را ندارند تمام برنامه‌های خود را در حوزه بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ای با صدها دروغ قرار داده و متاسفانه عده‌ای فریب خوردند و به عنوان سربازان آنها امنیت کشور را  مختل کردند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های کشور باید جوانان را تبیین و اهداف پلید دشمنان را برای آنها بیان کرد تا به راحتی تحت تاثیر موج رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی قرار نگرفته و فریب نخورند.

وی به فرماندهی سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: سردار سلیمانی با جوانان مانوس بود و در بین آنها زندگی می‌کرد و در همه حالات آنها را فرزندان خود می‌دانست و برای آنها ارزش و احترام قائل بود و آنها را در همه زمینه‌ها نقش آفرین می‌دانست، چیزی که امروز در بین مسئولین مغفول مانده و از آن دور شده‌اند.

در پايان این مراسم از خانواده محترم شهيد سال استان شهيد مازويي و شهيد سال منطقه قهاوند شهيد محراب سهرابلويي تجليل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار