فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

ملت ایران عاشقانه به مولفه‌های مکتب حاج قاسم عمل می‌کنند

سردار حسن زاده گفت: حضور و اشتیاق مردم به حاج قاسم بیانگر این است که مردم، ایده و تفکر و مکتب حاج قاسم را پسندیده‌اند و سعی می‌کنند عاشقانه به مولفه‌های این مکتب عمل کنند.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۴۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
ملت ایران عاشقانه به مولفه‌های مکتب حاج قاسم عمل می‌کنند  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به برگزاری برنامه‌های مردمی در بزرگداشت سردار شهید سلیمانی عنوان کرد: در بسیاری از مواقع وقتی سال به سال از زمان ارتحال یا شهادت فردی فاصله می‌گیریم شاهد هستیم برگزاری برنامه‌های بزرگداشت قدری تنزل پیدا می‌کند، اما در مورد سردارسلیمانی که امسال در سومین سالگرد شهادت او قرار داریم، شاهد هستیم برنامه‌ها و فعالیت‌های بزرگداشت، مردمی‌تر و پرشور ترو اثرگذارتر برگزار می‌شود و امروز نیز که برنامه بزرگداشت حاج قاسم در مصلی برگزار می‌شود، حتما شاهد حضور گسترده مردم اعم از جوانان و نوجوان خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: حضور و اشتیاق مردم به حاج قاسم بیانگر این است که مردم، ایده و تفکر و مکتب حاج قاسم را پسندیده‌اند و سعی می‌کنند عاشقانه به مولفه‌های این مکتب عمل کنند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه حاج قاسم یک اصولی دارد که مکتب آن را شکل می‌دهد، گفت: یکی از آن اصول اعتقاد قطعی به ولایت فقیه است. شهید سلیمانی بی، چون و چرا و بی هیچ ملاحظه‌ای از ولایت و انقلاب و جمهوری اسلامی حمایت می‌کرد که در وصیت نامه شان نیز آمده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اصول مکتب حاج قاسم اعتقاد او به مردم و به تعبیری مردم دار بودن و مردم دوست بودن اوست و معتقد بود ما باید بشریت را نجات دهیم و برای نجات بشریت آمده‌ایم و به خاطر برخوداری از این خصیصه است که مردم تمام دنیا او را دوست دارند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در پایان افزود: مردم فهیم ما با برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف به خوبی از این شهید بزرگوار قدرشناسی می‌کنند و ما نیز باید قدرشناس مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات