نوری زاده:

شهید سلیمانی توطئه دشمنان را در منطقه خنثی کرد

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی توطئه دشمنان را در منطقه غرب آسیا خنثی کرد و نور امید را در دل امت اسلام تقویت کرد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۳۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مهریز افزود: پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش و کروهک‌های تکفیری مدیون شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی ادامه داد: این شهید والامقام همه زندگی خود را در سایه ایمان و اخلاص وقف خدمت به مردم، گره‌گشایی از مشکلات و شکست داعش در منطقه و رهایی کشور‌های مسلمان کرد.

این مسئول اظهار کرد: روحیه بصیرت و ولایتمداری جزو خصوصیات برجسته و اصلی شهید سلیمانی بود که او را نزد مردم و جوانان عزیز کرد و باید این فرهنگ والا گسترش یابد.

نوری‌زاده به اهمیت دشمن شناسی و بصیرت مردم و مسئولان مقابل مسایل مختلف به خصوص توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان اشاره کرد و گفت: همه ما در قبال حفظ نظام مسئولیت داریم.

وی تاکید کرد: استکبارجهانی که خود را در معرض شکست در جنگ اقتصادی و فرهنگی می‌داند در شرایط حال به جنگ ترکیبی و روانی متوسل شده که باید مردم و جوانان هوشیار باشند.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: دشمن با جنگ روانی و تبلیغاتی خود به دنبال شبهه افکنی و تردید افکنی است و باید با بینش و بصیرت برای شکست استکبار اقدام کنیم.

نوری‌زاده به اهمیت شایسته سالاری در انتخاب افراد و مدیران در کشور اشاره کرد و گفت: باید از نیرو‌های متدین و متخصص در پست‌های مختلف استفاده شود.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری به یاد شهید سلیمانی اجرا شد و همچنین نفرات برتر مسابقه کتابخوانی تجلیل شدند

ارسال نظرات