همزمان با شهادت سردار دلها:

۸ دستگاه یخچال فریزر به نیت حاج قاسم بین نیازمندان کاشمری توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر، از توزیع 8 دستگاه یخچال به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کاشمر بین نیازمندان خبر داد و گفت: برای تهیه این اقلام بالغ بر 700 میلیون ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۲۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،سرهنک پاسدار علی یعقوبیان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر، از توزیع 8 دستگاه یخچال به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کاشمر بین نیازمندان خبر داد و گفت: برای تهیه این اقلام بالغ بر 700 میلیون ریال هزینه شده است.


وی با بیان اینکه این اقلام در راستای کمک های مومنانه و با هدف تامین یک قلم کالای ضروری زندگی به عنوان خیرات ماندگار برای 8 خانواده بی بضاعت و محروم شهرستان تهیه شد، اظهارکرد:  این اقدام مهم به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات، اصناف، کارگری و کارخانجات ناحیه کاشمر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شد.


فرمانده سپاه ناحیه کاشمر با تاکید بر اینکه برای تهیه این اقلام بالغ بر 700 میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: پایگاه های مقاومت این حوزه پس از پایش و نیاز سنجی خانوارها، اقلام فوق را در بین این عزیزان که فاقد یخچال و وسایل سرمایشی بودند با اولویت مناطق محروم توزیع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها