همزمان با سالروز شهادت سردار دلها:

برگزاری اجتماع پسران و دختران حاج قاسم در کاشمر

همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم در شهرستان کاشمر با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۲۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،اجتماع بزرگ دختران و پسران حاج قاسم با حضور دانش آموزان کاشمری در دبیرستان دخترانه شاهد هاجر و دبیرستان پسرانه شاهد امام صادق(ع) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر، در اجتماع پسران حاج قاسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: این شهید عزیز نه تنها باعث افتخار ملت ایران، بلکه مایه مباهات محور منطقه و آزادیخواهان جهان است.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان و نوجوان امروز باید با مطالعه زندگی حاج قاسم و تاسی به ویژگی های فراوان، این شهید را الگوی زندگی خود قرار دهند، اظهار کرد: شهید سلیمانی همیشه امیدوار بود و سخنان امیدوار کننده‌ای بر زبان جاری می کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر توکل و اعتماد به خدا، ولایتمداری و ذوب در ولایت بودن را از ویژگی های شخصیتی سردار دل‌ها برشمرد و یادآور شد: اگرچه سردار سلیمانی می توانست بعد از دفاع مقدس بازنشسته شود، اما به دلیل شرارت و ناامنی هایی که در منطقه شرق ایجاد شده بود، مامور به این منطقه شد و در ادامه نیز مقابله و حذف داعش را در دستور کار قرار داد و در این راه به موفقیت رسید.

یعقوبیان با اشاره به جایگاه و شخصیت حاج قاسم سلیمانی در مجامع جهانی و بین المللی، یادآور شد: تا مادامی که حاج قاسم زنده بود، دشمن از او می ترسید و امروز هم پس از شهادتش همچنان دشمنان از نام او هراس دارند و همواره درصدد هستند به مکتب، راه و روش حاج قاسم ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه جنگ احزاب و ترکیبی علیه ما شروع شده و دشمن با تمام ابزاری که در اختیار دارد به میدان آمده است، ادامه داد: دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب غافل از این هستند انقلاب اسلامی که امروز به برکت خون هزاران شهید به یک درخت تنومند تبدیل شده است در جریان این توطئه ها و دسیسه ها ضربه ای نخواهد دید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمن درصدد القای ناامیدی و بزرگنمایی مشکلات و کوچک برشمردن دستاوردهای انقلاب است تا از این طریق ملت را ناامید کند، همه ما وظیفه داریم با تاسی از مکتب حاج قاسم دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کنیم.

همچنین سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش کاشمر نیز در اجتماع دختران حاج قاسم در دبیرستان شاهد هاجر با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند بسیجی یعنی علی که همه وجودش وقف اسلام بود، اظهار کرد: نمونه بارز این فرمایش گهربار حاج قاسم سلیمانی بود که حرف، عمل، زندگی و قدمش برای خدا بود.

وی با اذعان به اینکه وقتی کار و قدم تان برای خدا باشد، قطعا مورد توجه خداوند قرار می گیریم، افزود: امروز شما دانش آموزان به نمایندگی از دانش آموزان پسر کاشمری در این اجتماع جمع شدید تا عهد ببندید و تصمیم بگیریم تا زمانی که خون در رگ هایمان جاری است و نفس می کشیم، حاج قاسم سلیمانی را به عنوان الگوی واقعی بدانیم و ادامه دهنده راه آن باشیم.

تاج محمدی با یادآوری اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی واقعی و زنده است که در دوران حیاتش برای سربلندی و حقیقت اسلام و سرافرازی کشور تلاش های فراوانی انجام داد، خاطرنشان کرد: بدون شک فرزندان این سرزمین که فرزندان حاج قاسم هستند با حرکت در این مسیر پرچم های سربلندی و موفقیت را در بالاترین قله ها به اهتزاز در خواهند آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها