مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

تبدیل اسرائیل به زندانی بزرگ، از برکات رشادت های حاج قاسم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: امروز به برکت تلاش ها و مجاهدت های حاج قاسم و همراهان و همرزمان او، اسرائیل که مدعی تسلط بر نیل تا فرات بود، به یک زندان بزرگ تاریخی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۸۲۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، گفت: روز گذشته، سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی بود و امروز سالگرد شهادت سردار سلیمانی و فردا سالروز شهادت دکتر کاظمی آشتیانی است.

تبدیل اسرائیل به زندانی بزرگ، از برکات رشادت های حاج قاسم است

وی عنوان کرد: این سه روز اگرچه در سال های متفاوت بودند اما داغی بر دل رهبر معظم انقلاب و همه ملت ولایتمدار ایران اسلامی بود. در سال های اغازین جنبش دوم خرداد، فعالیت علامه مصباح یزدی به اوج خود رسید و شرایط به گونه ای بود که سازمان سیا اعلام کرد که این شخصیت، مانع اصلی پیشرفت دموکراتیک و مردم سالاری غربی در ایران است و به همین دلیل ترور و تخریب این شخصیت را در دستورکار قرار داد و در داخل کشور نیز مطبوعات زنجیره ای و برخی شخصیت های دولتی تخریب وی را آغاز کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر زیارت عاشورا و درس اخلاق این علامه مطرح کرد: دشمنان تلاش کردند با معرفی فعالیت های او به عنوان فعالیت اهل سنت، جامعه اهل سنت کشور را در مقابل فعالیت های این شخصیت والامقام قرار دهند. در آن زمان، جهت خنثی سازی این توطئه ها، علامه مصباح یزدی به کردستان دعوت و نشستی صمیمی با علمای این استان برگزار شد و اتفاقات مبارکی رقم خورد.

وی افزود: یکی از آن ها تهیه مستندی از نگاه و برداشت علمای اهل سنت نسبت به این عالم بزرگ بود؛ این علما گفتند که علیرغم سمپاشی های جریانات سیاسی علیه این شخصیت، با دیدن وی و شنیدن مطالب و مباحثش، هرآنچه سمپاشی شده بود از ذهن ما پاک شد و او را شخصیتی قابل احترام می بینیم. شهید ماموستا شیخ الاسلام، نماینده خبرگان رهبری استان کردستان بیان کرد که به مقام معظم رهبری بفرمایید ما روحانیون اهل سنت هیچ کسی را در عرض رهبری قبول نداریم، همه در طول رهبری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مطرح کرد: وی همچنین گفت که ما روحانیون اهل سنت و مردم سنی مذهب بیش از شیعیان به ولایت فقیه در این حکومت پایبند هستیم. شما شیعیان نسبت به ولایت فقیه شرایطی قائل هستید که اگر از این حدود و شرایط خارج شد، منعزل است اما ما اهل سنت پایبند به این هستیم که چون بیعت کرده ایم تحت هیچ شرایطی اجازه عهدشکنی و پیمان شکنی نداریم لذا ما از شما به ولایت فقیه در این حکومت و مملکت پایبندتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضور علامه مصباح یزدی در میان علمای اهل سنت، خنثی کننده سمپاشی های جریانات مختلف از سازمان سیا تا جریانات مطبوعات زنجیره ای و ... بود، عنوان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری عنوان شهید را به به دانشمند بزرگ شهید آشتیانی دادند، بعضی افراد تعجب کردند. خطابات رهبر به این شخصیت، از جمله دانشمند مومن و جهادگر، کانون امید، ابتکار و نوآوری و یکی از فرزندان صالح انقلاب عناوین جالبی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان کرد: شهید آشتیانی نقش بسیار مهمی در پیشبرد سلول های بنیادین نه در کشور ما بلکه در منطقه داشت و به دلیل گشودن فضای عمیق و باز در سلول های بنیادین، در لیست ترور شبکه های موصاد قرار گرفت و سرویس های اسرائیلی ترور او را در دستورکار قرار دادند و با ترور بیولوژیک این دانشمند بزرگ را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به اینکه امروز که سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلمیانی و یاران اوست، همه مردم اندوهگین و نگران رفتن این شهید و یاران و همراهان او هستند، بیان کرد: شهادت سردار دل ها مانند شیشه عطری که شکسته می شود، همه فضا را معطر کرد و موجب کمتر شدن امنیت آمریکایی ها و تقویت جبهه مقاومت شد. حاج قاسم در جبهه مقاومت اقدامات عجیبی را انجام داد که شاید بسیاری از افراد عادی توانایی آن را ندارند.

وی با بیان اینکه امداد و نصرت الهی بر قلب پاک امثال شهید سلیمانی ها نازل شد و اتفاقات استثنایی به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: امروز به برکت تلاش ها و مجاهدت های این مجاهد و همراهان و همرزمان او، اسرائیل که مدعی تسلط بر نیل تا فرات بود، به یک زندان بزرگ تاریخی تبدیل شده است به گونه ای که هیچ یک از ساکنین آن اجازه مسافرت و خروج بدون وثیقه را ندارد. آن ها از ترس ورود جبهه مقاومت، دیوارهای بلند بتنی 20 متری به دور خود کشیده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: آن ها در همان محل های دیوار 20 متری در عمق زمین تا 40 متر دیوار و در لایه های بعدی فنس و سیم خاردار کشیده اند و پس از آن برجک نگهبانی گذاشته و نگهبان گمارده اند و از خوف اینکه مبادا کسی از این موانع عبور کند و نیروی نگهبان و مسلح آن ها خواب باشد، ماشین های سنگین نظامی در جاده های اطراف این دیوارها در حال گشت زنی هستند؛ این شرایط به برکت رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم است.  

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خویش فرموده اند که این شهید را ماورایی جلوه ندهید، به گونه ای که نسل های بعدی فکر نکنند چنین شرایطی دست نیافتنی است. شاید اطلاعات دینی و اعتقادی سردار شهید سلیمانی با بسیاری از افراد در جامعه ما تفاوت چندانی نداشته باشد اما تفاوت اصلی در آنجاست که همه علم این مجاهد شهید تبدیل به رفتار شده بود در حالیکه در امثال من، بخش کوچکی از این علوم تبدیل به رفتار شده است.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی به همه آنچه که بلد بود، عمل کرد و ماندگار شد اما امثال من نتوانستیم به همه آنچه که می دانیم عمل کنیم و به همین دلیل امروز گرفتار این وضعیت هستیم. بسیاری از کسانی که از نزدیک با این سردار سرافراز سپاه اسلام مأنوس بوده اند و حضور این مجاهد را درک کرده اند، می دانند که تمام وجود او ادب، معنویت و رفتار بود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها