سردار کرمی:

هیمنه وابهت آمریکا با شهادت سردار سلیمانی فرو ریخت

زنجان - فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث فرو ریختن هیمنه آمریکا شد و پایگاه‌هایشان در منطقه مورد اصابت موشک های سپاه قرار گرفت به طوری که نتوانستند بعد از آن حتی یک گلوله به سمت جمهوری اسلامی شلیک کنند.
کد خبر: ۹۴۸۰۸۱۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

هیمنه وابهت آمریکا با شهادت سردار سلیمانی فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سردار جهانبخش کرمی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت که در مرکز همایش‌های بین المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، افزود: اگر بخواهیم در مورد ابعاد وجودی حاج قاسم سلیمانی صحبت کنیم اول باید بگوییم که دشمن ما کیست و صحنه نبرد کجاست؟

وی با بیان اینکه اولین صحنه نبرد ملت انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی در مراحل آغازین انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: در این نبرد آمریکایی‌ها، صهیونیست ها، جنایتکاران و وابستگان آنها و همچنین رژیم طاغوت بود و حاج قاسم سلیمانی در این صحنه به عنوان یک مجاهد در مقابل آنها فعالیت داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) ادامه داد: دومین صحنه حضور سردار سلیمانی در میدان‌های نبرد دفاع مقدس بود که گردانندگان آن - مستکبران عالم - تلاش کردند تا این انقلاب را در داخل نابود کنند.

وی اظهار کرد: در آن زمان همه جای کشور شاهد ناامنی بود و کنترل برخی از استان ها از دست نظام خارج شده بود، در این شرایط حساس و بحرانی وجود رزمندگان جوان و شجاعی چون حاج قاسم سلیمانی‌ها توانست آن شرایط را به نفع جمهوری اسلامی تغییر دهد.

سردار کرمی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس یکی از فرماندهان لایق و شجاع لشکر ثاراله کرمان بود، گفت: حضور ایشان به عنوان یک جوان تحولی در صحنه نبرد این لشکر ایجاد کرد که در سخت ترین عملیات‌ها وارد عمل می‌شد و همیشه پیروز میدان بود.

وی با اشاره به جنگ سوریه و حضور داعش در این منطقه، گفت: این نبرد، نبرد حق علیه باطل، جنگ بین انقلاب اسلامی و جبهه استکبار و مسلمانان و مستکبرین بود و سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم ده ها میلیون نفر را در کشورهای مختلف اسلامی نجات دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به عمل خبیثانه استکبار جهانی در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: ایشان چهل سال در صحنه‌های مختلف نبرد حضور داشتند و آرزویشان شهادت بود و هرگز از مواجهه با مرگ ذره‌ای هراس نداشتند.

وی یادآور شد: این عمل باعث فرو ریختن هیمنه آمریکا شد و پایگاه‌هایشان در منطقه مورد اصابت موشک های سپاه قرار گرفت به طوری که نتوانستند بعد از آن حتی یک گلوله به سمت جمهوری اسلامی شلیک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این مراسم گفت: اگر مردم پس از گذشت چند سال از شهادت سردار سلیمانی در سالروز شهادت ایشان، فوج‌ فوج به کرمان که زادگاه این شهید بزرگوار است، می‌روند و با سیدالشهدای مقاومت تجدید بیعت می‌کنند، به دلیل لطف الهی و محبتی است که خداوند به خاطر اخلاص عمل این شهید، در دل‌ها قرار داده است.

حسن بختیاری با بیان اینکه در خصوص قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) همواره دو مساله شور و شعور حسینی مطرح است، اظهار کرد: همانطور که برای زنده نگاه داشتن این قیام، فقط شور کافی نیست بلکه علم به فلسفه و اهداف این قیام و عمل به آن لازم است در خصوص سردار سلیمانی نیز به عنوان شاگرد مکتب عاشورایی و سیدالشهدای مقاومت نیز، برگزاری مراسم بزرگداشت به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید فلسفه مجاهدت‌های ایشان، تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار