بزرگداشت ۱۲ و ۱۳ دی در یزد برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به یزد، سالروز شهادت جانگداز سید الشهدای انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی در مسجد حظیره یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۵۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم بزرگداشت و گرامیداشت ۱۲ دی سالروز ورود پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد در سال ۱۳۸۶ و ارتحال عالم ربانی علامه مصباح یزدی و ۱۳ دی سالروز شهادت جانگداز سیدالشهدای انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی صبح امروز در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد برگزار شد.

در این مراسم که جمع قابل توجهی از مردم، خانواده شهدا و مسئولان یزدی حضور داشتند، مداحان اهل بیت به مرثیه‌خوانی در وصف حاج قاسم سلیمانی و علامه مصباح یزدی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه ۱۲ و ۱۳ دی برای مردم ایران و به ویژه برای مردم ولایت‌مدار دارالعباده و دارالعلم یزد روز‌های بزرگی است که یادآور اتفاقات تلخ و شیرین مهمی است اظهار داشت: یکی از مهمترین مناسبت‌های استان یزد، دوازدهم دی ماه سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان یزد است.

وی با بیان اینکه در این سفر مصوبات بسیار زیاد و قابل توجهی برای توسعه استان یزد انجام شد عنوان کرد: مقام معظم رهبری در یکی از جلسات خود استان یزد را دارالعباده و دارالعلم خطاب کردند و در ارتباط با این استان مطالب ارزشمند بسیار زیادی فرمودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: همچنین دوازدهم دی ماه سالروز ارتحال عالم ربانی علامه مصباح یزدی است که از علمای به نام یزد بودند و برای اعتلای اسلام و مسلمین اقدامات بسیار زیادی انجام دادند.

متوسل به سالروز شهادت جانگداز شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: به حق یکی از تلخ‌ترین حوادث در ذهن مردم ایران، شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی توسط ترامپ و آمریکای تروریست بود.

وی تصریح کرد: مردم ایران و جبهه مقاومت همیشه یاد و خاطره این شهید والامقام که نماد ولایت‌مداری و بصیرت بود را زنده نگه داشته و انشاالله انتقام خون پاک این شهید و دیگر شهدای همراه ایشان گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار