در قالب کنگره 3400 شهید استان اردبیل؛

استاندار اردبیل با خانواده شهید معظم “نیکنام مهرآوران” دیدار کرد

در قالب کنگره 3400 شهید استان اردبیل سید حامد عاملی استاندار اردبیل به فرمانده و مسئولین سپاه شهرستان و مسئولین پارس آباد با با خانواده شهید نیکنام مهراوران دیدار کرد
کد خبر: ۹۴۸۰۷۴۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

استاندار اردبیل با خانواده شهید معظم “نیکنام مهراوران” دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل به همراه معاونین استاندار اردبیل، فرماندار پارس‌آباد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان، فرمانده سپاه بسیج ناحیه پارس‌آباد، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان و رئیس اداره بنیاد شهیدپارس‌آباد با خانواده شهید نیکنام مهراوران دیدار کرد.

در این دیدار استاندار اردبیل با خانواده شهید معظم «نیکنام مهراوران» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عین جهاد تبیین دانست و بر به‌کارگیری شیوه‌های نوین و اثرگذار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در این دیدار با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای نظام اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین و شاخص‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ترویج این فرهنگ متعالی با به‌کارگیری شیوه‌های نوین و اثرگذار را عین جهاد تبیین قلمداد کرد.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل به تداوم سفرهای شهرستانی مسئولان استان اشاره کرد و ادامه داد: حضور مسئولان استان در شهرستان‌ها و بخش‌ها و روستاها، یکی از نمودهای تکریم ملّت شهیدپرور ایران و در رأس آنان جامعه معظم ایثارگری است.
عاملی بر پیروی مسئولان از سبک و سیره شهدا تأکید کرد و افزود: شهدای معظم همواره در عین تواضع و تعهّد و دلسوزی با مردم رفتار می‌کردند و سجایای اخلاقی شهدا باید الگویی برای مسئولان در رفتار با مردم باشد.
داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرای جهادی طرح سپاس را با همکاری مسئولان ادارات خواستار شد و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه مسلّم مسئولان نظام اسلامی دانست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کسب رتبه برتر در اجرای برنامه عملیاتی توسط بنیاد استان را موضوعی بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: اجرای برنامه عملیاتی محوّله از ستاد مرکز در راستای خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به جامعه معظم ایثارگری است که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به حول و قوّه الهی و با تلاش همکاران، در این زمینه خوش درخشید و رتبه برتر را در سال جاری کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهید نیکنام مهرآوران از سربازان تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بود که در ۴ فروردین ۹۶ در حین مرزبانی از مرزهای میهن اسلامی در منطقه شمالغرب کشور به شهادت رسید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار