معاون شرکت گاز منطقه 11 شهرستان ری:

اگر مشترکان گاز دما را یک درجه کاهش دهند به راحتی از پیک زمستان عبور می کنیم

رئیس بهره برداری و تعمیرات منطقه 11 گاز رسانی و معاون شرکت گاز منطقه 11 شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اگر مشترکان گاز یک درجه مصرف خود را پایین بیاورند از پیک زمستان بدون هیچ مشکلی عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۲۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

محمد حسین آقابیگی اظهار داشت: بحث بحران گاز بیشتر به دلیل ازدیاد مصرف مشترکان است. اگر مشترکان   الگوهای مصرف را رعایت کنند و مصارف خود را مدیریت کرده و پایین بیاورند مشکلی در تولید گاز نداریم مخصوصا در فصل سرما مصرف صنایع، کارخانجات  و مسکونی بینهایت بالا می رود که ما همیشه از کلیه مصرف کنندگان و مشترکان درخواست کرده ایم مصرف را کاهش دهند تا بتوانیم از پیک بار زمستان عبور کنیم و می طلبد که همه صنایع و مردم دست به دست هم بدهیم تا این مشکل را برطرف   کنیم.

آقابیگی افزود: مصرف گاز شرکت های بلور مثل شرکت نوری تازه که برای فعال کردن کوره به گاز وابسته است، حدود 7000 متر مکعب  در ساعت است. اگر این واحد تولیدی بین 25 تا 30 درصد مصرف خود را پایین بیاورد یا مشترکان خانگی 10 درصد مصرف خود را پایین بیاورند مشکل پیش نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: دمای رفاه در منزل بین 18 تا 21 است اگر دما را روی 20 درجه تنظیم کنیم، همین یک درجه کاهش روی مصرف   و هزینه گاز تاثیر بسیار بالایی خواهد داشت و به گازرسانی به تمام نقاط کشور کمک می کند به  شرطی که مردم هم ما را همراهی کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار