فرمانده سپاه استان اردبیل:

ایجاد وحدت اسلامی از شاخص های شهید سلیمانی بود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه ایجاد وحدت اسلامی در منطقه از شاخص های فعالیت سردار سلیمانی بود، ادامه داد: شهید سلیمانی وحدت و یکپارچگی را در منطقه بویژه کشورهای مسلمان ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۳۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در یادواره 33 شهید والامقام روستای شام اسبی اردبیل تصریح کرد: انتقال فرهنگ عاشورا، ایثار، جهاد و مقاومت به نسل‌های پیش‌رو در جامعه به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و همگان باید تلاش کنند تا شجاعت مثال‌زدنی شهدای والامقام، جانبازان و رزمندگان در جامعه به نسل‌های فعلی و پیش رو منتقل شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان همچنین خاطرنشان کرد: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی همواره در خاطر ما خواهد بود و برای اثبات ادای دین خود به این عزیزان ما تا ابد خادم خانواده‌های معظم و معزز این شهدا خواهیم بود.

 وی اضافه کرد: شهدا ثابت کردند که می‌توان با توسل و توکل به خدا و اراده قوی هر ظالم و زورگوی هرچند به ظاهر بزرگ را شکست داد و پیروز شد، به همین سبب دوران دفاع مقدس درس بزرگی برای همه آزاد اندیشان و آزادگان دنیا است.

سردار محمدی با اشاره به این که به تعبیر مقام معظم رهبری شهید سلیمانی یک مکتب است، گفت: حاج قاسم علاوه بر اینکه یک نظامی تمام عیار بود و در کنار خصوصیاتی همچون شجاعت و مدیریت، مطیع ولایت بود. معنویت توام با شجاعت و تدبیر و تلاش برای کسب رضای خدا از وی فرماندهی منحصر به فرد ساخته بود.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظالمین نیازمند خدا باوری و خود باوری است، گفت: امروز همه باید با الهام از مکتب عاشورا و پیروی از مکتب سلیمانی مالک اشتر وار از اسلام و انقلاب و ولایت تا ظهور حضرت بقیه الله دفاع کنند.

محمدی اصل با بیان اینکه ایجاد وحدت اسلامی در منطقه از شاخص های فعالیت سردار سلیمانی بود، ادامه داد: شهید سلیمانی وحدت و یکپارچگی را در منطقه بویژه کشورهای مسلمان ایجاد کرد و با همین وحدت توانست نیروهای خدا باور و خودباور را در منطقه مقاومت دورهم جمع کرده تا مقابل کفر و ستیز و دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

دبیر کل کنگره 3400 شهید استان اردبیل با اشاره به حوادث صدر اسلام تا کنون بیانات امامین انقلاب اسلامی در خصوص فتنه ها در طول تاریخ را یاداور شد و گفت: همانگونه که محرم و صفر اسلام را در جهان تا ابد زنده کرده است و در دوران دفاع مقدس نیز فرهنگ عاشورا نجات بخش ما در جبهه حق علیه باطل بود، شهدای گمنام نیز با حضور در این برهه، آمنیت و ارامش دوبارهای به ما دادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به وصایای رزمندگان اسلام به ویژه شهدای گرانقدر اشاره کرد و گفت: حفظ حجاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه خواسته همه شهدا از ملت بزرگ ایران است چراکه در سایه رهبری و تدبیر ولی فقیه است که می توان در مسیر درست قرار گرفته و با روحیه جهادی از گردنه های حساس و حوادث به سلامتی عبور کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار