خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

اجرای ۲۰۰ برنامه دهه بصیرت در شاهرود

شاهرود_ فرمانده سپاه شاهرود از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه به‌مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و پنج سری جهیزیه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۶۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

اجرای ۲۰۰ برنامه دهه بصیرت در شاهرودمحمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه به این مناسبت در شهرستان شاهرود، اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری، سازندگی، بصیرتی و بهداشتی و درمانی به همت پایگاه‌ها و حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج اجرا می‌شود.
وی افزود: برپایی پنج موکب با عنوان «به عشق حاج قاسم» در میادین شهر و اجرای برنامه‌های مختلف، برگزاری اردوی جهادی پزشکی در محلات اسلامی، برگزاری اردوی جهادی حیدریون در دهستان طرود، رزمایش مواسات با توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و پنج سری جهیزیه، نشست‌های جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی و اعزام کاروان زیارتی مرقد سردار دل‌ها ازجمله برنامه‌های شاخص در این دهه مبارک است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود همچنین از توزیع بیش از چهار هزار و ۶۰۰ بسته یلدایی در این شهر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در راستای تبیین فرهنگ و مکتب حاج قاسم تهیه و اجرا می‌شود.
خوش‌قدم با تأکید بر اینکه نیاز امروز جامعه جهاد تبیین و تسریع در این امر است، خاطرنشان کرد: مردم و نسل نوجوان و جوان جامعه پای کار انقلاب و نظام هستند و مسؤولان باید در این زمینه بیش از گذشته همراهی و همکاری داشته باشند و مشکلات را پیگیری و برطرف کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها