مسئول بسیج کارگران سپاه کربلا در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

برگزاری رزمایش بسیج کارگری با حضور ۳۵۰ جهادگر در ۱۰ نقطه مازندران / ارائه خدمات تخصصی به نیازمندان در دهه مقاومت

حسینیان از برگزاری رزمایش بسیج کارگری با حضور ۳۵۰ جهادگر در ۱۰ نقطه ار مازندران خبر داد و گفت: ساخت منازل محرومین و حل مشکلات تاسیساتی منازل نیازمندان از جمله اقدامات این رزمایش است.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۸۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

برگزاری رزمایش بسیج کارگری با حضور ۳۵۰ جهادگر در ۱۰ نقطه ار مازندران / ارائه خدمات تخصصی به نیازمندان در دهه مقاومت

سید جواد حسینیان ظهر امروز در گفتگو باخبرگزاری بسیج، از آغاز برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با محوریت شهرستان بابل به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و هفته مقاومت خبر داد و گفت:  این رزمایش با مشارکت۳۵۰ کارگر جهادگر مازندرانی در قالب ۳۵ گروه تخصصی جهادی، در ۱۰ نقطه مازندران خدمات متنوعی را در حوزه‌های مختلف به مردم کم برخوردار ارائه خواهد کرد.

 مسئول سازمان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا افزود:ساخت منازل محروم، حل مشکلات تاسیساتی و لوازم خانگی و مسائل تخصصی دیگر از جمله اقدامات جهادگران است.

حسینیان تأکید کرد:بسیج کارگری علاوه بر مسائل رفع موانع تولید ، رفع مشکلات کارگری و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، اقدامات بسیار موثری در حوزه جهادی رقم زده است.

وی اظهار داشت: اقدامات عملیاتی در قالب برگزاری رزمایش‌های جهادی کمک خواهد کرد نگاه و عمل انقلابی بتواند گوشه از مشکلات مردم را  در حد بضاعت رفع کند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار