سردار سلیمانی اسطوره آزادگی و مقاومت است

زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:سردار سلیمانی اسطوره آزادگی و مقاومت ایرانیان است.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۳۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

سردار سلیمانی اسطوره آزادگی و مقاومت است

سرهنگ لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت :مردم با بصیرت ایران با هوشیاری، شعور و درک سیاسی در روز 13 دی مهر باطل بر پیشانی دشمنان انقلاب زدند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه بصیرت قطب نمای عبور از بحران ها و فضای غبار آلود است، افزود: دشمن بصیرت مردم را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز مسئولیت ما تبیین و روشنگری در فضای مجازی و حقیقی است،تصریح کرد: اگر حرکتمان در مقابل دشمن یکطرفه و یک جهت باشد با شکست مواجه خواهیم شد و باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، ترکیبی عمل کنیم.

سرهنگ لطیفی با تاکید بر اینکه وظیفه ما در جنگ ترکیبی افزایش بصیرت و باورها است، خاطرنشان کرد:اتحاد و انسجام ملت ایران دشمن را به هراس انداخته است و با تمام توان به میدان آمده است.

این مسئول با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، عنوان کرد :این حضور نشان دهنده آن است که مردم غیور ایران قدردان شهدا هستند و تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب و شهدا ایستاده اند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که فرمودند ایمان از آهن سخت تر و محکم تر است آهن را با حرارت می شود انعطاف داد ولی اگر ایمان و باورمان محکم باشد حتی به آتش هم بیندازی مقاوم و غیر قابل انعطاف خواهد بود، خاطرنشان کرد :سردار سلیمانی انسانی مومن، محکم، استوار و مقاومت بود که علمدار پرچم اسلام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار