شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها اسطوره و قهرمان تاریخ انقلاب ایران، بلکه از چهره ها و شخصیت های تراز اول در منطقه خاورمیانه است

ناطری گفت: حاج قاسم افتخارش فدا شدن برای مردم بود و مرد واقعی میدان که در زمان حیات حضورش افتخار و امنیت برای مردم منطقه و شهادتش عزت و نیکنامی را به همراه داشت.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۱۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در معیت جمعی از فرماندهان قرارگاه عملیاتی شهید معمار با حضور در شهرستان فهرج استان کرمان در یادواره گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کرد.

 مدیر کل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان در این یادواره با گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی و همچنین تسلیت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: فصل زمستان فصل شیدایی است و در این فصل، دی ماه، شیدایی ترین ماه است. دی ماه، ماه شهداست، ماه دل دادن و دل سپردن به معشوق ازلی، ماهی که بیش از ۲۲ هزار شهید والامقام را به خود اختصاص داده است.

محمد ناظری با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها اسطوره و قهرمان تاریخ انقلاب ایران، بلکه از چهره ها و شخصیت های تراز اول در منطقه خاورمیانه است.

وی حاج قاسم را ملی ترین و ولایی ترین چهره این انقلاب و متعهد به نظام و ولایت فقیه برشمرد و خاطرنشان کرد: حاج قاسم افتخارش فدا شدن برای مردم بود و مرد واقعی میدان که در زمان حیات حضورش افتخار و امنیت برای مردم منطقه و شهادتش عزت و نیکنامی را به همراه داشت.

 ناظری خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما شناساندن و شخصیت شناسی این ابرمرد قهرمان است و باید تا می توانیم آزادی خواهان و آزادمردان و جوانان و نوجوانان مان را با مکتب سلیمانی آشنا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار