سردار سلیمانی اسطوره‌ای بی‌مانند در تاریخ انقلاب است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمل و بیان خود ثابت کرده‌اند، از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌معنای واقعی واهمه دارند.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۸۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از آذربایجان غربی، ضمن اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته‌ایم، گفت: این روز برای یکایک ملت ایران صرف‌نظر از دیدگاه سیاسی، جایگاه اجتماعی، پست سازمانی و ... یک روز  حزن‌انگیز است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه قبل چه بعد از شهادت سردار سلیمانی ثابت کرده‌اند، از مکتب سردار سلیمانی وحشت‌زده هستند و اینکه ملت ایران راه این بزرگ‌مرد تاریخ را دنبال کنند، واهمه دارند، اضافه کرد: شهادت این مرد میدان بیشتر از گذشته ایشان را در بین ملت ایران و جهان اسلام شناساند و آوازه این شهید بیشتر در جهان پیچید.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به واسطه دلاوری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام به جزیره امن و ثبات در منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب به‌هیچ عنوان نمی‌توانند، قدرت ایران اسلامی را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه‌چینی و فتنه‌گری هستند، ادامه داد: مردم بصیر و آگاه ایران همواره توطئه‌های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه برخی شخصیت‌ها در تاریخ هر کشوری تکرارناپذیر هستند، به‌طوری‌که سردار سلیمانی اسطوره‌ای بی‌مانند بوده و ولایت هم ستون خیمه نظام است، گفت: با این همه هرکس باید تلاش کند، به اندازه توان و قابلیت روحی خود این شخصیت‌های وارسته را برای خود الگو قرار دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه باشکوه 9 دی به عبارتی روز بصیرت را پشت‌سر گذاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در نهم دی ماه، پرچم و بیرق ولایت را برافراشته و به دشمنان ثابت کردند، تا پای جان در راه ارزش‌های انقلاب و نظام می‌ایستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار