تأمین آب پایدار ۸ شهر استان اردبیل در دستور کار است

استاندار اردبیل گفت: تأمین و به اجرا رساندن آب پایدار ۸ شهر استان و تمام کردن سدهای نیمه تمام در برنامه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۹۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

تأمین آب پایدار ۸ شهر استان اردبیل در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سید حامد عاملی ، اظهار داشت:  برای تأمین زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی استان اردبیل، 245 هکتار به مساحت شهرک‌های صنعتی استان اضافه شد و پرداخت تسهیلات نیز در قسمت‌های مختلف به بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و این‌ها  بخشی از تلاش‌های دولت 13 در استان می‌باشد.

سید حامد عاملی گفت: برای پیشبرد درآمد ماهانه استان اردبیل و رفع  بیکاری جامعه در استان نیازمند افزایش تولید انبوه هستیم که با افزایش  تولید در بخش‌های کشاورزی، تکمیل پایانه خداآفرین، توسعه کشت گلخانه‌ای، اجرای باغات مدرن و اجرای طرح توسعه‌ای واحد‌های صنعتی بزرگ و دارای اشتغال‌زایی بالا، که در برنامه داریم می توان مشکلات بیکاری را تا حدودی برطرف کنیم.

عاملی خاطر نشان کرد: بزرگراه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی در رونق اقتصادی استان اردبیل از اهمیت به سزایی برخوردارند و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، پروژه بزرگراه شمال - جنوب استان اردبیل در حال عملی شدن است و در راستای تأمین گاز پایدار استان اردبیل و جلوگیری از افت فشار، افزایش ظرفیت گاز و اجرای خط انتقال دوم گاز به استان در دستور کار بوده و اجرای خط انتقال از اردبیل به گرمی نیز اجرا می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تأمین آب پایدار 8 شهر در استان اردبیل در دستور کار است و پس از سال‌ها آبگیری سد گیوی و پیش‌آبگیری سد عمارت انجام گرفت و برای تأمین آب پایدار 8 شهر استان  اجرا و تمام کردن سدهای نیمه تمام، تصفیه‌خانه‌ها، خطوط انتقال و مجتمع‌های آب‌رسانی، در حال انجام است.

حامد عاملی گفت:  پنج هزار و 600 واحد مسکن ملی در حال حاضر در حال ساخته شدن است که تا پایان سال 1401 از بین آن‌ها 180 واحد تحویل مردم داده می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: در یک سال سپری شده با کمک و تلاش  مسؤولان و نمایندگان استان اردبیل و پیگیری‌های مداوم نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تمام اقدامات مربوط به زیرساخت‌های  راه، راه‌آهن، بهداشت و درمان، صنعت، کشاورزی، آب و سایر بخش‌ها در یک‌سال گذشته صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار