فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ:

حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب کم نظیر بود

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: پس از حرمت شکنی های روز عاشورا در سال ۱۳۸۸، خون ملت انقلابی ایران به جوش آمد و در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ حماسه ای خلق کردند که در تاریخ انقلاب کم نظیر بود.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۸۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

محمد جانمحمدلو، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ازکرج، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی ماه، گفت: دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که با سد محکم مردم با بصیر انقلاب اسلامی ایران مواجه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ اظهار داشت: دشمن همواره پیوند بین مردم و ولی‌فقیه را نشانه گرفته است و سعی دارد بین مردم و ولی فقیه فاصله ایجاد کند زیرا به خوبی می‌داند تا زمانی که مردم پشتیبان ولی فقیه باشند، آسیبی به کشور نمی‌رسد.

جانمحمدلو گفت: نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری : اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ یادآور شد: پس از حرمت شکنی های روز عاشورا، خون ملت انقلابی ایران به جوش آمد و در ۹ دی ماه حماسه ای خلق کردند که در تاریخ انقلاب کم نظیر بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با روشنگری و رهنمودهای خود مردم را آگاه کردند و در نهایت بر همگان مشخص شد که این یک دعوای ساده انتخاباتی نیست بلکه یک توطئه آمریکایی صیهونیستی برای  گسستن پیوند امت با ولایت است و مردمی که با بصیرت خود چنین فتنه‌ای را خنثی کردند درخور تجلیل و ستایش هستند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها