امام جمعه شازند:

بصیرت ملت فتنه ۸۸ و فتنه اخیر را خنثی کرد

امام جمعه شازند گفت: در 9 دی ماه سال 1388 مردم با بصیرت هرچه تمام تر خط بطلانی بر تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان و ددمنشان کشیدند و حیله دشمن را آشکار کردند.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۷۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان‌ مرکزی از شازند؛ مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد، امام جمعه شهر شازند در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نژاد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شازند، گفت: امروز 9 دی ماه، روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت است.

وی افزود: در فتنه سال 88 کودتای تمام عیاری علیه کشورمان رخ داد و 8 ماه تمام همه جبهه کفر دست در دست هم دادند تا ملت ایران را به زمین بزنند ولی به لطف خداوند متعال و عنایت سالار شهیدان امام حسین(ع) این فتنه خاموش شد.

خطیب جمعه شازند ضمن اشاره به این موضوع که در 9 دی ماه سال 1388 همه ملت ایران به حمایت از ولی فقیه به صحنه آمده بودند، بیان کرد: مردم با بصیرت هرچه تمام تر خط بطلانی بر تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان و ددمنشان کشیدند و حیله دشمن را آشکار کردند.

امام جمعه شازند خاطرنشان کرد: ویژگی افراد با بصیرت، اسلام شناسی، دشمن شناسی و زمان شناس بودن افراد است؛ یکی از ارکان زمان شناسی داشتن آگاهی های تاریخی و فعال بودن حافظه تاریخی است. توسل، آگاهی و تقوا به نجات از فتنه می انجامد. در زیر سابه ولایت قرار گرفتن نیز راهکار نجات از فتنه های زمانه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار