خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز؛

۹ دی، نماد بصیرت ملت ایران است/ مکتب حاج قاسم، مکتب امام حسین(ع) و شهادت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: ۹ دی نماد بصیرت، وحدت و روز میثاق با شهدا است که باید همواره زنده نگه داشته شود.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۰۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

قزوین_ حجت الاسلام عدالتی در گفتگوی خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در روز ۹ دی ملت ایران، با بصیرت و ولایت‌مداری خود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند. از سویی، ۹ دی نماد بصیرت، وحدت و روز میثاق با شهدا است که باید همواره زنده نگه داشته شود.

عدالتی افزود: حماسه مردمی ۹ دی برنامه‌ریزی غرب را بی‌نتیجه گذاشت و نشان داد حضور مردم در صحنه بی‌نظیر است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه شهرستان البرز با اشاره به اینکه بصیرت بعنوان یکی از جلوه‌ها و جنبه‌هایی که یک مومن انقلابی مجاهد می‌تواند داشته باشد عنوان کرد: بصیرت در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری، ضرورت دستیابی به بصیرت بیان شده است امسال ملت ایران در استانه نهم دیماه یک بار دیگر شاهد برنامه ریزی معاندین برای نظام مقدس انقلاب اسلامی بودند. ملت بصیر ایران این توطه راباهشیاری خنثی کردن این بصیرت به جزازمکتب حاج قاسم به‌دست نیامده است.

وی در پایان تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سرمایه بزرگ فرهنگی، سیاسی، نظامی، اخلاقی و اجتماعی و مهم‌تر از همه مکتب مقاومت، ایثارگری و شهادت‌طلبی است، از طرفی مکتب حاج قاسم، مکتب امام حسین (ع) و شهادت است که این شهید بزرگوار با فداکاری و ایثارگری خود برای تمامی نسل‌های انقلاب درس‌های بسیار بزرگی بر جای گذاشتند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار