بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت سیزدهمین سالگرد ۹ دی

سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت سیزدهمین سالگرد حماسه مردمی ۹ دی بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۱۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

 

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران، متن بیانیه به شرح زیر است:

 

برگ‌های تاریخ یک به یک رقم خورد تا به سیزدهمین سالگرد حماسه مردمی و یوم الله ۹ دی رسیدیم. دشمنان ایران اسلامی در این سیزده سال تمام تلاش خود را انجام دادند تا این روز را از تاریخ و اذهان مردم ایران حذف کنند، اما هر سال با مشت محکمی از سوی ملت شریف ایران مواجه می‌شدند و امسال این مشت محکم تر از همیشه بر دهان دشمنان این مرز و بوم زده شد.

 

امسال و در این برهه حساس کنونی که دشمنان با تمام قوای خود به میدان جنگ ترکیبی و رسانه ای آمدند، حضور پر شور مردم بزرگترین رسانه ای است که تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

در همین راستا ورزشکاران نیز هم‌صدا با دیگر آحاد مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کرده و خواهند کرد تا نشان دهند تصویر غلطی که رسانه‌های جیره‌خور غربی از جامعه ورزش ایران نشان می‌دهند، سرابی بیش نیست و واقعیت هم‌دلی و عشق ورزشکاران به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 

جامعه ورزش کشور ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که در ۹ دی تلالو پیدا کرد، اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد داد و در این راه الگوی خود را سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی می‌داند.

ارسال نظرات