پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت حماسه نهم دی

سرگر پاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت حماسه نهم دیماه پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۳۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت حماسه نهم دیماه پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
۹ دی، نور بصیرت الهی بود در دل‌های امت.
حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.
روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.
روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند. نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.
به یقین ۹ دی یکی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین، ولی امر مسلمین دارند و با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند و در گسترش عدالت با تاسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند، و به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستارند و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن می‌دهند، همچنان که در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر هیچ گونه خللی در عظم و اراده‌ی آهنین‌شان به وجود نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت منسجم و ایمانی ایران شکست مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی با ایمال و پایبند به ارزش‌های اسلامی تا پای جان از سرزمینش دفاع خواهد کرد.
ملت شریف ایران در حماسه ۹ دی با حضور پرشور خود تمامی عملیات روانی استکباری و صهیونیستی در فضای غبارآلود فتنه ۸۸ با حماسه‌ای فراملی و حمیت مذهبی در هم شکستند؛ و در حقیقت این روز را می‌توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت همیشه در صحنه حاضرند.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد، ضمن گرامیداشت حماسه سترگ ۹ دی، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان وهمیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز بصیرت نام گذاری شده است اعلام می‌دارد، پاسداران و بسیجیان این ناحیه تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی می‌باشند و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور مجاهدت می‌نمایند».
سرگرد پاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

ارسال نظرات