نهم دیماه، سالروز حماسه‌ خودجوش مردمی فهیم، نمادی از پیوند عمیق امت با ولایت است

حجت الاسلام دهقان گفت: حرکت خودجوش و انقلابی طیف‌های مختلف مردم در حماسه ۹ دی نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب محسوب می شود که در پرتو آن ملت بصیر ایران ضمن اعلام پایبندی به ارزش‌های انقلاب، یکبار دیگر مهین دوستی ،وفاداری به ولایت فقیه ، بلوغ ، بینش و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۹۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج ازخاش، همزمان با فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در شهرستان خاش با حضور ریش سفیدان، معتمدین، علما، مسئولین و بسیجیان در شهرستان خاش برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: نهم دی و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی تاریخی سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّنی در افتخارات ملت ایران است؛ روزی که به اذعان مسئولان زن و مرد ایرانی نشان دادند که با وجود فتنه گری های دشمنان هیچگاه راه را گم نمی کنند و دست از ولایتمداری برنمی دارند.


دهقان خاطرنشان کرد: نهم دیماه، سالروز حماسه‌ خودجوش مردمی فهیم و نمادی از پیوند عمیق امت و ولایت، روز به پاخاستن و آشکار شدن خشم مردم ایران زمین در برابر حرمت شکنی و اهانت عده ای غافل و فتنه گر به مقدسات در روز عاشورای حسینی روز نه گفتن به فتنه‌گران و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام است .


وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران همواره با توطئه های گوناگون بدخواهان نظام مواجه بوده اما تاریخ نشان داده که نظام اسلامی به پشتیبانی مردمی بصیر و آگاه همواره توانسته از گردنه های سخت عبور کند و با ثبات تر و قدرتمندتر از همیشه در راه اهداف متعالی و دفاع از مظلومان جهان گام بردارد.


امام جمعه شهرستان خاش بیان کرد: حرکت خودجوش و انقلابی طیف‌های مختلف مردم در حماسه ۹ دی نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب محسوب می شود که در پرتو آن ملت بصیر ایران ضمن اعلام پایبندی به ارزش‌های انقلاب، یکبار دیگر مهین دوستی ،وفاداری به ولایت فقیه ، بلوغ ، بینش و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

ارسال نظرات