نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های توسعه‌ای زیادی دارد

مالکی گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیتهای توسعه ای بسیار زیادی دارد زیرا این تنها استانی است که از طریق دریا و خشکی می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۴۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فدا حسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی،در آئین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر کشور، علما، معتمدان، بزرگان سران و طوایف در زاهدان برگزار شد، اظهارداشت: سیستان و بلوچستان ظرفیتهای توسعه ای بسیار زیادی دارد زیرا این تنها استانی است که از طریق دریا و خشکی می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

فداحسین مالکی ادامه داد: سیستان و بلوچستان پهناورترین و حساس‌ترین استان کشور است از این رو باید نگاه ویژه‌ای به آن شود تا استان از لحاظ مختلف ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان هنوز هیچ بزرگراهی ندارد افزود: امار تصادفات در این استان بسیار زیاد است و این آمار جالبی نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش‌از ۹۰ درصد از استاندارانی که در سیستان و بلوچستان پای کار آمدند غیر بومی بوده‌اند، هر استاندار غیربومی حداقل ۶ ماه زمان لازم است تا با استان آشنا شود تا بتواند کارش را به درستی انجام دهد.

این مسئول ادامه داد: اگر عمر کاری استانداران در هر استانی کوتاه باشد قطعا ظرفیت واقعی استان و همچنین معادلات کلان سیاسی در استان در نظر گرفته نمی‌شود.

مالکی خاطرنشان کرد: امیدواریم استاندار جدید با توجه به شناختی که از سیستان و بلوچستان دارد بتواند برخی از ضعف‌هایی که در استان وجود دارد را اصلاح کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار