همایش جهاد تبیین و روشنگری ویژه اتباع افغانستانی در باقر شهر برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها؛ همایش جهاد تبیین و روشنگری ویژه اتباع افغانستانی مقیم باقر شهر با حضور مقامات کشوری و لشکری ، جانبازان دفاع مقدس و فاطمیون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۴۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

  سردار رضادوست در همایش جهاد تبیین و روشنگری در جمع اتباع افغانستانی مقیم باقر شهر در خصوص جهاد تبیین و نقش آحاد مردم در شرایط فعلی کشور سخن گفت.

  مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین، به تشریح  نقش و وظیفه مهاجران پرداخت    و از رفتار صادقانه و اخلاص این عزیزان در مسوولیت های اجتماعی قدردانی کرد.

عزاداران فاطمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: ما برادران و خواهران افغانستانی با برپایی مراسم عزاداری  شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها   در کنار برادران و خواهران ایرانی هرگونه توطئه و فتنه را محکوم و خاموش میکنیم.

عزاداران  اعلام کردند حضرت زهرا(س) الگوی زنان مسلمان  و سرمشق   ما هستند و ما از ایشان آموخته ایم که چگونه یک زن مسلمان در پوشش و حجاب اسلامی می تواند در همه عرصه ها شرکت کند .

  برخی از عزاداران فرزند خردسال خود را در  مراسم  عزاداری  شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها   همراه خود آورده بودند تا راه و رسم ولایتمداری و  دفاع از ولایت را    بیاموزند .

یکی از این عزاداران در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: درسی که حضرت زهرا سلام الله علیها به ما دادند این است که با روشنگری و بصیرت و حجاب اسلامی خود، راه شهدا را ادامه دهیم  و امروز   آمده ایم تا از حقوق زنان عالم به خصوص زنان افغانستان دفاع کنیم

حرف دل عزاداران فاطمی این بود که حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی تمام اقشار جامعه در صبر و استقامت و حجاب اسلامی است.

 

شایان ذکر است   اجتماع بزرگ مهاجرین افغانستانی در کنار برادران ایرانی با هدف جهاد تبیین و روشنگری فاطمی با همت بسیج رسانه باقرشهر در سوگ دختر پیامبر رحمت برگزار شد  و در ادامه  برادران و خواهران شیعه و سنی در صفوف به هم فشرده در کنار هم نمازجماعت ظهر و عصر  را اقامه کردند.

ارسال نظرات