مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در فنوج

همزمان با شهادت حضرت زهرا مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسئولان و بسیجیان و آحاد مردم در شهرستان فنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۹۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی معتمدین، ریش سفیدان، سئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج ، بسیجیان و آحاد مردم شهید پرور شهرستان فنوج از مقابل مسجد الغدیر تا کوهستان پارک این شهرستان برگزار شد.

پس از اقامه نماز جماعت برپیکر شهید گمنام به امامت حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر و پیکر مطهر این شهید گمنام در کوهستان پارک شهرستان فنوج به خاک سپرده شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در مراسم تشیع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان فنوج ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: شهدا به ما آموختند که بهترین معامه، معامله با خداست زیرا اگر انسان خودش را به خدا متصل کند دیگر هیچ خوفی برای او وجود نخواهد داشت.

 

وی در ادامه افزود: پیام شهدا پس از ۴۳ سال این است که این مسیر، مسیر بشارت است و خستگی درآن جایی ندارد.

 

حجت الاسلام بزمانی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه شهدا نگران اعمال و رفتار ما هستند و اگر ما میخواهیم از خون شهیدان پاسداری کنیم باید با تمام وجود مسیر شهدا را ادامه بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار