گزارش تصویری:

تشییع پیکر شهیدان گمنام در اردبیل

همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور تشییع شهیدان گمنام در استان اردبیل انجام شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۱۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

تشییع پیکر شهیدان گمنام در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امروز اردبیل همزمان با حال و هوای فاطمی حال و هوای شهادت به خود گرفت و سراسر عشق و معنویت در سراسر استان پیچید چرا که میزبانی از شهدای گمنام نصیب اردبیل هم شد.

تشییع پیکر شهدای والامقام گمنام صبح امروز از ساعت 9 صبح و بعد از اقامه نماز در مصلی اردبیل پیکر پاک این شهدای گمنام از مصلی تا میدان شریعتی اردبیل تشییع شده که به شهرها و روستاهای مختلف استان اعزام خواهند شد.

در دو روز گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با حضور پیکر شهدای گمنام در اردبیل برگزار شده و امشب نیز مراسم شبی با شهدا در مسجد مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

حضور این شهدا خیر و برکت برای استان اردبیل به همراه خواهد داشت و امیدواریم در بهترین شرایط تشییع پیکر این شهدای گمنام را همراه با برنامه‌های متنوع در پاسداشت جایگاه و مقام شهدای والامقام شاهد باشیم.

همزمان با حضور پیکر 10 شهید گمنام در اردبیل در شهرهای گیوی، خلخال، نیر، نمین، اصلاندوز و پارس آباد برنامه‌های گرامیداشتی برگزار و حاضران با عزاداری و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و در سرعین، شهرک مؤثر اردبیل، دانشگاه محقق و محله کاظم آباد نیز برنامه‌های گرامیداشت و یادواره شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد تا یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شود.

امروز و در حسینیه ثارالله نیز با حضور نیروهای مسلح مراسم قرائت زیارت عاشورا برگزار و محفل انس با قرآن و شبی با شهدا نیز در مسجد مهدیه اردبیل برگزار می‌شود تا شاهد پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام در دفاع از این مرز و بوم باشیم.

 
عکاس سید ساجد یعقوبی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار