برنامه های بسیج ادارات و کارمندان استان در دهه مقاومت/ فرمانده جدید حوزه کارمندی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

نشست عرضی و توجیهی فرماندهان حوزه ها و پایگاههای کارمندی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهکیلویه و بویراحمد با بررسی پنج موضوع برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۹۴
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست عرضی و توجیهی فرماندهان حوزه ها و پایگاههای کارمندی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهکیلویه و بویراحمد حول محورهای پنج گانه برنامه های مناسبتی و بالا دستی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی وتاکید برای اجرای نشست‌های روشنگری با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی، کمک وجمع آوری نذورات و هدایای مردمی جهت ساخت درب باب المهدی (امامین عسکریین) با محوریت بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، جذب و سازماندهی کارمندان بسیجی و معارفه فرمانده جدید حوزه کارمندی آیت الله ملک حسینی ره استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست که با حضور ۵۰ نفراز فرماندهان حوزه هاو پایگاههای کارمندی استان در سالن جلسات ستاد تخصصی بسیج اقشاراستان برگزار شد سرهنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان ضمن خیرمقدم به اعضای مدعو در خصوص موارد پنج گانه مورد بحث مطالبی رابیان کردند.

وی در خصوص دهه مقاومت و بحث روشنگری و جهاد تبیین در این دهه تاکید کرد و گفت: هدف همه ما خدمت صادقانه و بی منت به مردم است که بر خود وظیفه می دانیم با کارجهادی و با سرمشق گرفتن از سردارشهید حاج قاسم سلیمانی راه ایشان را که همانا خدمت به مردم است به نحو شایسته ای ادامه دهیم و دراین مسیراز هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

تندپور در ادامه بر برگزاری میزهای خدمت جهادی در مصلی های نماز جمعه ،محلات و روستاها تاکید کرد و خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با مردم و کم کردن این فاصله جهت خدمت به مردم شدند. سرهنگ تندپور در باره نحوه جمع آوری کمکهای مردمی کارمندان ادارات و دستگاههای اجرایی نیز مطالبی بیان داشتند .

تاکید بر اجرای میز خدمت جهادی، مطالبه گری از مسولین، طرح مبارزه با مفاسد اداری، تکریم ارباب رجوع، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و فریضه امر به معروف و نهی از منکر با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری از دیگر موضوعاتی بود که مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان به آن اشاره کرد.
در ادامه جلسه فرماندهان حوزه ها و پایگاههای کارمندی در خصوص موارد مورد بحث در جلسه به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند .

در آخر سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان ضمن تقدیرو تشکر از فرماندهان قبلی حوزه کارمندی آیت الله ملک حسینی استانداری ،سرهنگ پاسدار حسین بسطامی را به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی آیت الله ملک حسینی استانداری معارفه نمودند و برای ایشان در انجام ماموریت محوله آرزوی موفقیت کردند .

برنامه های بسیج ادارات و کارمندان استان در دهه مقاومت/ فرمانده حوزه کارمندی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدبرنامه های بسیج ادارات و کارمندان استان در دهه مقاومت/ فرمانده حوزه کارمندی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدبرنامه های بسیج ادارات و کارمندان استان در دهه مقاومت/ فرمانده حوزه کارمندی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار