جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ؛

تلاش دشمن در شرایط کنونی ایجاد فاصله بین مردم ونظام بود

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن در تلاش بود که بین مردم ونظام فاصله ایجاد کند اما مردم به خوبی توانستند صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۲۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: دشمن طی ۴۴ سال گذشته برنامه ریزی‌های زیادی در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرد، اما به فضل الهی تمامی طرح‌های دشمنان نقش برآب شد و دشمن از رسیدن به اهدافش ناکام ماند.

وی افزود: دشمن هم در باطن و هم در ظاهر ورود کرده است و این موضوع سبب شد که برخی ناهنجاری‌ها در سطح جامعه رخ دهد و عده‌ای میدان دار اغتشاشات شوند، اما بحمدالله مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این نشانگر پایبندی مردم به نظام است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن اشاره به اینکه تحریم‌های دشمنان علیه نظام به یک فرصت برای کشور تبدیل شد، اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف همچون نظامی، علمی و... هستیم.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی در سطوح دانشگاهی هستیم، تصریح کرد: دانشگاه‌های کشور، امروز در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اند و دشمنان ما درصدد ایجاد خلل در این مسیر هستند، فضای مجازی هم یاریگر این موضوع است.

وی ضمن اشاره به اینکه موفقیت‌هایی که طی سال‌های گذشته نظام توانسته است کسب کند سبب شده تا امروز دشمن با جنگ روانی پیش آید و علیه کشور حوادث اخیر را رقم بزند، اظهار کرد: ایران اسلامی نقشی سازنده در تمامی معادلات سیاسی منطقه دارد و به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه ایفای نقش می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار