خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان سمنان:

جهاد امیدآفرینی؛ در دستور کار هیأت‌های اندیشه‌ورز

شاهرود_جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شاه‌کلید مقابله با جنگ همه‌جانبه دشمن، توجه به فرامین رهبری به‌ویژه در عرصه جهاد تبیین است و جهاد امیدآفرینی در دستور کار جدی مجمع بسیج قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۸۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

جهاد امیدآفرینی؛ در دستور کار هیأت‌های اندیشه‌ورزبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی، در مجمع بسیج شهرستان شاهرود اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنج مرحله در بیان نورانی مقام عظمای ولایت تعریف شده است.
او بیان کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی پنج مرحله تشکیل تمدن اسلامی است و هم‌اکنون در مرحله دولت و جامعه اسلامی قرار داریم و باید همه کمک کنند تا اهداف نظام اسلامی محقق شود.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سخنی از مسؤول سیاست خارجی آمریکا عنوان کرد: آنچه در روابط خارجی آمریکا مشهود بوده، این است که آن‌ها سناریوی جنگ آمریکا و ایران را در دستور کار ندارند و فقط هرازگاهی تهدید‌های توخالی را در دنیا مطرح می‌کنند.
شوقانی گفت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون نیز در حال جنگ با استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف جنگ نرم، علمی، اقتصادی، تحریم، تهدید، تخریب و ... با پمپاژ احساس ناامیدی و مأیوس‌سازی مردم در فضای مجازی است.
او ادامه داد: شاه‌کلید مقابله با این جنگ همه‌جانبه، توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه در عرصه جهاد تبیین است و باید جهاد امیدآفرینی را در مجمع بسیج و هیأت‌های اندیشه‌ورز در دستور کار جدی قرار دهیم.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: کمک به تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی دقیقاً در راستای اهداف نظام و کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی را باید مدنظر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار