ایثار و گذشت از ویژگی‌های سبک زندگی فاطمی است

زنجان – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ایثار و گذشت از ویژگی‌های سبک زندگی فاطمی بوده و از نشانه های علاقه ‌مندی به حضرت زهرا(س) اطاعت از ایشان است.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۶۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

ایثار و گذشت از ویژگی‌های سبک زندگی فاطمی است

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری فاطمه زهرا(س) با اشاره به ضرورت بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) ،اظهار کرد: تمام شیعیان و کسانی که به پیامبر بزرگ اسلام و نبوت ایشان اعتقاد دارند باید ایام شهادت یگانه دختر پیامبر عظیم الشان اسلام را گرامی بدارند چرا که حضرت محمد(ص) دررابطه با حضرت زهرا(س) فرمودند: فاطمه(س) پاره تن من است و کسی که فاطمه(س) را بیازارد مرا آزرده است.

وی همچنین افزود: برپایی مجالس عزاداری و روضه‌خوانی برای فاطمه زهرا (س) نوعی تعظیم شعائر دینی است و بزرگداشت ایشان جزء وظایف ملت بزرگ ایران و شیعیان ایشان محسوب می‌شود تا با توسل و تمسک به ایشان راه سعادت دنیوی و اخروی خود را دنبال کنیم.

حجت الاسلام احدی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی تمام مردمان آزاد اندیش است، گفت: حضرت زهرا (س) متعلق به قشر و گروه خاصی نیست بلکه میوه دل رسول‌الله و امید اهل بیت(ع) متعلق به تمام آزاد مردان و آزاد اندیشان جامعه بشری در سراسر جهان است.

این مسئول تصریح کرد: نخستین قدم در دینداری معرفت خداوند و معرفت اهل بیت(ع) است، بنابراین هر چه ما معرفت و شناخت خود را نسبت به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زهرا (س) بیشتر کنیم با عشق و علاقه بیشتری در راستای شناخت این خاندان گام بر می‌داریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : حضرت زهرا (س) امروز در جهان از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که ایشان در نزد رسول گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد حضرت زهرا(س)، گفت: تواضع حضرت زهرا(س) به حضرت علی و دفاع ایشان از ولایت از ویژگی های بارز این بانوی بزرگ اسلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار