مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

معلم بازنشسته تایبادی ۱۷۰ میلیون تومان از پاداش خود را به حوزه درمان هدیه داد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد از اهدای پاداش بازنشستگی یک معلم اهل سنت به بخش بهداشت و درمان برای خرید و اهدای سه دستگاه مورد نیاز آزمایشگاهی به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۴۰
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

حیدر احسانی مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تایباد اظهار کرد: خانم حلیمه ابوبکری، معلم بازنشسته و خیر اهل سنت تایبادی، پاداش بازنشستگی خود را صرف خرید و اهدای سه دستگاه مورد نیاز آزمایشگاهی به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان کرد.

وی افزود: این سه دستگاه شامل ۲ دستگاه سانتریفیوژ و یک دستگاه کوآگلومتر (جهت آزمایش های انعقادی) می شوند که در آزمایشگاه های بیمارستان خاتم الانبیا(ص) و مرکز خدمات جامع سلامت شهری تایباد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد ادامه داد: دستگاه های سانتریفیوژ، تولید ملی هستند و دستگاه کوآگلومتر برای اولین بار است که در اورژانس و بخش سی‌سی‌یو بیمارستان استفاده می شود.

احسانی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، خیرین ۶۰ مورد اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بیمارستان و مراکز درمانی تایباد داشته اند.

 وی با اشاره به اینکه چنین اقداماتی هزینه نیستند، بلکه سرمایه است و قطعا خداوند اجر آن را خواهد داد، بیان کرد: مراکز درمانی و بهداشتی نیازمند مساعدت خیرین هستند و این عمل خود باعث کاهش آلام و رنج مردم و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار