خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضایی در جمع پاسداران همدان:

بخش مهمی از عزت در گرو اطاعت و بندگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بخش مهمی از عزت در گرو اطاعت و بندگی است، گفت: اگر به دنبال عزت در دنیا و آخرت هستیم باید سیره حضرت زهرا(س) را در زندگی خود پیاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۳۵
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

بخش مهمی از عزت در گرو اطاعت و بندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی رضایی در جمع پاسداران سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در تفسیر سوره کوثر، کوثر را خیر  کثیر معرفی و اظهار کرد: کوثر همچنین همانند آب است، همانطور که  فایده آب به همگان می‌رسد و همه جا مایه آبادانی است، کوثر که همان حضرت زهرا(س) است، از طرف خداوند متعال مایه خیر و برکت برای همگان فرستاده شده است.

وی افزود: انسان‌ها به چند دلیل به دیگران احترام می‌گذارند و یکی از آن دلایل پدر و مادر فرد است، بنابراین یکی از دلایل احترام ما به زهرای مرضیه نیز به واسطه پدر و مادر ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: وجود پیغمبر (ص) اشرف مخلوقات بوده و حضرت خدیجه(س) از بهترین زنان عالم است، پیامبری که مبعوث شده تا مردم عالم را هدایت و از جهل و نادانی خارج کند، بنابراین باید بهترین فرد باشد و بی شک فرزند ایشان نیز بهترین عالم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از عزت فرد که بسیار مهم است، انتصابی نبوده و اکتسابی است و در اطاعت از خالق به دست می‌آید که در این بخش نیز حضرت زهرا (س) بی‌نظیر است و به همین دلیل به مدارج بالایی دست پیدا می‌کند که حضرت محمد (ص) همیشه هنگام آمدن ایشان به احترامشان بلند می‌شدند.

رضایی با بیان اینکه بخش مهمی از عزت در گرو اطاعت و بندگی است، گفت: اگر به دنبال عزت در دنیا و آخرت هستیم باید سیره حضرت زهرا(س) را در زندگی خود پیاده کنیم.

ب/2623

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار