شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده را عطرآگین کرد + (تصاویر)

مردم دیار اولین ها امروز میزبان ٢ شهید گمنام بودند و شمیم عطر این شهیدان فضای شهر لنده را عطرآگین کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۱۷
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیکر مطهر این شهدای گمنام با استقبال باشکوه مردم تشییع شدند و پس از آن  به شهر سوق منتقل شدند.

مادر و خانواده شهید جاویدالاثر حجت‌الاسلام «سید رمضان سیروس» امروز با پیکر شهید گمنام در شهر لنده دیدار کردند.

«سید رمضان سيروس» در سال ۱۳۴۴ در شهرستان لنده چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و جاویدالاثر شد.

پس از برگزاری مراسمات استقبال مردمی در همه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، پیکرهای مطهر شهدا در روز سه‌شنبه ششم دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

یکی از این شهدای والامقام در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در حوزه علمیه خواهران دهدشت به خاک سپرده می‌شود.

یکی دیگر از این شهدای والامقام، در سن ۲۷ سالگی در عملیات «رمضان» در شرق بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در منطقه عمومی لیشتر گچساران خاکسپاری می‌شود.

شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)

شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)شمیم عطر شهدای خوش نام فضای لنده  را عطرآگین  کرد + (تصاویر)

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار