خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۲۳امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

برگزاری میادین تیر سلاح های سبک برای بسیجیان گردان ۱۲۳امام حسین(علیه السلام)

به منظور افزایش روحیه و ارتقای مهارت تیراندازی ، کلاسهای آموزشی سلاح های تخصصی و میدان تیر روزانه با سلاح های سبک برای بسیجیان گردان ۱۲۳امام حسین(علیه السلام) در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تیران و کرون برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۶۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر14امام حسین (علیه السلام)، به منظور افزایش روحیه و ارتقای مهارت تیراندازی ، کلاسهای آموزشی سلاح های تخصصی و میدان تیر روزانه با سلاح های سبک برای بسیجیان گردان ۱۲۳امام حسین(علیه السلام) در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تیران و کرون برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۳امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: فرمانده کل قوا در خصوص آمادگی نظامی نیروها فرمودند:

قدرت دفاعی برای یک کشور حیاتی است، برای اقتدار یک ملّت حیاتی است، اگر این قدرت دفاعی را ملّتها نداشته باشند، آن کسانی که اهل تجاوز و تعرّض و سوء استفاده و دخالت‌ کردن و دست‌اندازی به دیگر کشورها و ملّتها هستند که امروز نمونه‌هایش را دارید در دنیا می‌بینید آمریکا و بعضی از کشورهای دیگر، آنها را راحت نمیگذارند؛ اگر قدرت دفاعی در یک کشوری وجود نداشته باشد، دیگران آنها را راحت نمیگذارند و به همه چیزِ آنها تعرّض میکنند که امروز می‌بینید به بعضی از کشورها چه تعرّضهایی میشود همه دستگاه ها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند و این به منزله یک دستورالعمل رسمی است.

این فرمانده گردان در ادامه افزود: نیروهای رسمی گردان ۱۲۳امام حسین (علیه السلام) طی برنامه ای برای بسیجیان خود ، کلاس های آموزشی از جمله کلاس عقیدتی، سیاسی ، کلاس جنگ افزار شناسی، میدان تیر روزانه ۱۰۰مترمیدان سلاح های سبک را برگزار کردند.

وی در ادامه گفت: ما در راستای تقویت روحیه و بصیرت افزایی بسیجیان و همچنین ارتقای مهارت تیراندازی آن ها در جهت آمادگی دفاعی ، بصورت منظم و متداوم در حال برگزاری چنین کلاس های آموزشی و میادین تیر بصورت های روزانه و شبانه همراه با سلاح های سبک و نیمه سنگین هستیم.

درپایان فرمانده گردان از همکاریها وپشتیبانی وحمایت های ویژه و  مکرر سردار فرماندهی محترم لشکرو معاونت های لشگر  در جمع بسیجیان تقدیر وتشکر نموده واز زحمات بسیجیان نیز تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها