خبرهای داغ:
امام جمعه همدان تأکید کرد

لزوم نظارت جدی و مستمر تیم اقتصادی دولت بر مسائل اقتصادی

همدان-امام جمعه همدان بر نظارت جدی و مستمر تیم اقتصادی دولت بر مسائل اقتصادی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۴۱
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) همدان خواستار نظارت جدی و مستمر تیم اقتصادی دولت بر مسایل اقتصادی شد و اظهار کرد: نظارت مستمر و برخورد جدی در مسائل اقتصادی از جمله ارز موجب می‌شود که مردم بتوانند ثمرات تلاش دولت را در جامعه ببینند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت خودرو با امنیت جامعه، سلامت و جان مردم در ارتباط است، ادامه داد: خودروهای ناایمن امنیت جانی مردم را به خطر می‌اندازد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ایران پیشرفت‌های بسیاری در فناوری‌های روز کسب کرده است، تاکید کرد: باید فضا برای بکارگیری نخبگان جوان در صنعت خودروسازی فراهم شود.

وی درباره واردات خودرو گفت: باید بررسی شود واردات خودرو چه منافعی برای مردم و قشر متوسط جامعه دارد.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه اگر امنیت جمهوری اسلامی به خطر بیفتد چه سرنوشتی برای جامعه رقم خواهد خورد، افزود: حضرت فاطمه (س) تقابل با انحرافات اجتماعی و اثرات آنها را منوط به بصیرت داشتن در مقابل حوادث روزگار دانست.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی همه مومنان واقعی به خصوص در زمینه مسایل سیاسی دانست و تاکید کرد: سکوت برخی خواص به دلیل هراس از تغییر موقعیت اجتماعی است که باعث شده آنها انحرافات جامعه را جدی نگیرند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: بی توجهی به یک انحراف کوچک می‌تواند سرنوشت جامعه را برای هزار سال تغییر دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار